apc purkin modauksesta

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

apc purkin modauksesta

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

Eli missäs ne ohjeet on miten tota tonnarin di/apc purkkia modattiin, eikös sielt pari vastusta vaihdettiin vai mitä?

tiedän kyllä äijän joka tuon työn tekee, kuhan nyt saa jostain ne ohjeet kun en taas löytäny.
BMW 525iA Touring Executive
TuomasJ
"Turbo"
Viestit: 218
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:08
Paikkakunta: Oulu/Kaustinen

Viesti Kirjoittaja TuomasJ »

Mun mielestä tuota di/apc purkkia ei voi modata, siis jos di on samassa boksissa apc:n kanssa. APC:tä voi muokata vaihtamalla muutamia vastuksia, sekä modaus on mahdollista tehdä di+apc:llä olevaan autoon, eli jossa boksit ovat erilliset. Näin olisin ymmärtänyt.
-90 Mercedes Benz w124 250D Man.
-91 Kawasaki ZZR 1100
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

aijaa...no voi hitto
BMW 525iA Touring Executive
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2834
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Coltti »

di/apc boksiin pitää vaihtaa lastu :). En tiedä asiasta tarkemmin, mutta minulla on sekä 1.2bar antava sekä 1.4bar antava lastu koneella. Jos haluat laita YV.
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
Vastaa Viestiin