Tarvitsisin vähän inffoa tulevan auton "tuunaamista" varten.
Elikä kysyisin onko kuinka helppoa tai vaikeaa vaihtaa 85vm 9000:sen maski ja valot 91vm ( vanha korimalli ) maskiin ja valoihin.
Ja toinen kysymys olisi että kuinka helppoa tai vaikeaa olisi vaihtaa noista samaisista vuosimalleista puskurit ja helmat keskenään ( siis 91 ---> 85 ).
Niin ja kiinnostaisi tietää kannattaako ostaa ilmastoitua 9000:sta, siis vanhaa mallia.
Ja kiitos jo etukäteen!
9000:sen maski ja puskurit?
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 79
- Liittynyt: Ti Heinä 01, 2003 19:14
- Paikkakunta: Helsinki, Viikki
- Viesti:
9000:sen maski ja puskurit?
Ex: 9-3 SS 2,8TS V6 Aero -07
Nykyinen: BMW e92 320dA Coupé -08
#4717
Nykyinen: BMW e92 320dA Coupé -08
#4717
-
- "Kaasari"
- Viestit: 5
- Liittynyt: La Syys 20, 2003 19:47
Mua kanssa kiinnostais hyvin paljon tietää pystykeulan muuttamisesta viistokeulaiseksi.
Joku tuolla oli asiasta tietävinään,mutta...
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... sc&start=0
Joku tuolla oli asiasta tietävinään,mutta...
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... sc&start=0
Ei kukaan vastannu vielä..... tässä jtain mutta ei omakohtaista kokemusta.
Vaihtoon menee etupuskuri, lyhdyt ja vilkut, maskikin vaihtuu heittämällä, en tiiä miten helposti tonnarin puskuri irrotettavissa mutta Ng900:ssa ihan iisi homma tehdä nuo edellämainitut.
Etupuskuri on kai helposti modattavissakin viistoille valoille....
Vaihtoon menee etupuskuri, lyhdyt ja vilkut, maskikin vaihtuu heittämällä, en tiiä miten helposti tonnarin puskuri irrotettavissa mutta Ng900:ssa ihan iisi homma tehdä nuo edellämainitut.
Etupuskuri on kai helposti modattavissakin viistoille valoille....
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
-
- "Kaasari"
- Viestit: 5
- Liittynyt: La Syys 20, 2003 19:47
Valot ja maskin alakiinnikkeet ei mee ihan suoraan kiinni, niissä joutuu vähän virittämään, jos ei oo viistokeulan lukkopeltiä. Itse tein tarvittavat välipalat parin sentin peltiliuskoista vääntämällä, ei oo paha nakki. Puskurin taakse tarvitsee puskurin siirtopalat viistokeulamallista, jos laitat viistokeulapuskurin. Pyskykeulaisen puskurin voi kanssa laittaa, mutta ilme jää tylpemmäksi ja ajovalojen alle jää tyhjää, mitä joutuu kuidulla korottamaan (tyyliin Siipisaabi)