Lamp Control

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
jambo
"Kaasari"

Lamp Control

Viesti Kirjoittaja jambo »

Onko jollain Ylimäärästä tollasta relettä ku ei valonvaihtoreleen uusiminen auttanu valo ongelmiin.
Pitkät ei mee päälle ollenkaan.
9000 automaatilla
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja 9000 automaatilla »

Mulla oli sama ongelma, vika oli irronneessa liittimessä, joka on viiksen juuressa ratin muovikotelon sisällä. Usein käytetty ratin etäisyyden säätö lienee saanut liittimen aukeamaan. Liitin kiinni ja kas, pitkät toimivat taas täysin normaalisti.

Mullakin koetettiin ensi alkuun eri releiden vaihtoa, mutta vika ei siis ollutkaan releessä.
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
jpjk
"Viggen"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jpjk »

Mulla kans tuo liitin hieman irti. Melko hepponen se kiinnitys siinä. Kannattaa avata ne muovit ja tarkastaa.
Jarmo900
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Jarmo900 »

Kun mulla oli vikaa juuri valojenvalontaboxissa (Lamp Control) pitkät "toimivat" seuraavasti. Pitkät päälle -> piktogrammiin herjaa ajovaloista ja vain toinen pitkistä paloi eikä kaukovalojen sininen merkkivalo palanut mittaristossa. Joskus tuurilla lamp control-purkki innostui toimimaan, jolloin toinenkin kaukovalo heräsi henkiin, piktogrammista herjat pois ja kaukojen merkkivalo syttyi. Ainakin CSE:ssa tuntui nuo molempien H1:n kiinnitysklipsut olevan kovin vaisusti kiinni lampunkannassa, mutta kun sattui olemaan uudet tilalle pysyy lamput nyt tiukasti "pesässään" ja maadoitus pelaa. Pienellä taivuttelulla/levittelyllä ne saa myös taas tiukaksi (kuullemma)
Mäksä
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

itelläkin joku on kyl menossa, koska lauantai illalla lähdin liikkeelle ja 5-6 kertaa pitkät lähti pois heti kun ne laitto päälle (luulin et jotenki sähläsin viiksen kans)...sit melkein heti perään ne ei pysyny ollenkaan päällä ellei itse viiksestä pitäny pääl...sit renkkasin niit ni taas ne meni päälle....sit ajoin koko illan ilman onglemia..ja nyt kun koittelin taas ni hyvin toimii.

joku oli huonosti, tai sitten on pikkuhiljaa joku paikka irtoomassa/hajoomassa
BMW 525iA Touring Executive
Vastaa Viestiin