tonnarissa häikkää
tonnarissa häikkää
nyt kyl saa noi myyntipuheet unohtua...kyl tonttu on tonttu vaikka vikaa oliskin.
eli muutin ketjun nimen "paljos tontustani kehtaa pyytää", ja jatketaan tuol seruaavil sivuil
eli Saab 9000CD 2.0T automaatti vuodelta 89.
pariviikkoa sitten meni 350tkm rikki.
varusteet:
Aluvanteet: Aero 92 sekä turbon alkuperäiset aluvanteet
Automaattivaihteet (4->3 väli nykäisee joissain tilanteissa)
automaatti-ilmastointi
penkinlämmittimet
nahkapenkit sähkösäädöllä ja kuskinpenkissä 3muistipaikkaa.!!!
sähköikkunat
sähköpeilit
sähkölämmitteiset peilit
vakionopeudensäädin
sadetunnistin!!!
puhuva hälytin (hieman saa kyl antureita säädellä)
keskuslukko
soitin: Pioneer 9600 rattikaukkarilla
kajarit: erillissarjasta keskiäänet on paikalla, diskantit ja midpassot tulee mukaan.
takakontista löytyy vielä vahvistin, konkka ja 2x12" subbareita.
edestä löytyy myös nahkainen keskikyynärnoja.
abc/di boxissa on lastu, eli ahtoja on "kohtuullisesti", bensa lastu löytyy myöskin (vakiot mukaan, ja steg3:n lastu apc/di boxiin)
sisustasta on kynnyslistat irti, hanttarin keskikonsolin pahvi pois, ovista kotelot yms pois (kajareiden kotelot piti tehdä)..osat kyllä pitäis olla kaikki tallella mut ite niit en kyl laita kiinni.
kaikki varusteet toimii, paitsi ilmastointi pysyy automaatti asennol Heat asennossa...ei ole haitannut lämpiämistä.
ulko puolelta kuskin oven lista irronnut, ja takapuskurin kromilista irti
ruoste tilanne ihan ok, ovissa yms on ruostetta mutta ei mitään paikkaamatonta..pohja pitäisi nyt olla paikkauksen jälkeen ok kunnossa.
Vetonivel on justiinsa vaihdettu, samoin kun moottorin tukikumit...parin viikon päästä vaihtuu myös vielä pakosarjan tiiviste.
http://www.saab.1g.fi/9000/oma/
siel joitain kuvia
http://www.saab.1g.fi/9000/penkit/
siin penkeistä kuvia (on muuten kuskin penkistä selkänojan säätönuppi poikki, mutta pikaliimalla siitäkin selviää)
autossa myös lisäpitkille tedyt raudat, ja kun raudat ottaa pois niin samoihin kiinnityksiin saa verkkomaskin kiinni.
eli mitä tommosesta kehtaa pyytää? täysin ajokuntoinen on, ja potkua kyllä piisaa
eli muutin ketjun nimen "paljos tontustani kehtaa pyytää", ja jatketaan tuol seruaavil sivuil
eli Saab 9000CD 2.0T automaatti vuodelta 89.
pariviikkoa sitten meni 350tkm rikki.
varusteet:
Aluvanteet: Aero 92 sekä turbon alkuperäiset aluvanteet
Automaattivaihteet (4->3 väli nykäisee joissain tilanteissa)
automaatti-ilmastointi
penkinlämmittimet
nahkapenkit sähkösäädöllä ja kuskinpenkissä 3muistipaikkaa.!!!
sähköikkunat
sähköpeilit
sähkölämmitteiset peilit
vakionopeudensäädin
sadetunnistin!!!
puhuva hälytin (hieman saa kyl antureita säädellä)
keskuslukko
soitin: Pioneer 9600 rattikaukkarilla
kajarit: erillissarjasta keskiäänet on paikalla, diskantit ja midpassot tulee mukaan.
takakontista löytyy vielä vahvistin, konkka ja 2x12" subbareita.
edestä löytyy myös nahkainen keskikyynärnoja.
abc/di boxissa on lastu, eli ahtoja on "kohtuullisesti", bensa lastu löytyy myöskin (vakiot mukaan, ja steg3:n lastu apc/di boxiin)
sisustasta on kynnyslistat irti, hanttarin keskikonsolin pahvi pois, ovista kotelot yms pois (kajareiden kotelot piti tehdä)..osat kyllä pitäis olla kaikki tallella mut ite niit en kyl laita kiinni.
kaikki varusteet toimii, paitsi ilmastointi pysyy automaatti asennol Heat asennossa...ei ole haitannut lämpiämistä.
ulko puolelta kuskin oven lista irronnut, ja takapuskurin kromilista irti
ruoste tilanne ihan ok, ovissa yms on ruostetta mutta ei mitään paikkaamatonta..pohja pitäisi nyt olla paikkauksen jälkeen ok kunnossa.
Vetonivel on justiinsa vaihdettu, samoin kun moottorin tukikumit...parin viikon päästä vaihtuu myös vielä pakosarjan tiiviste.
http://www.saab.1g.fi/9000/oma/
siel joitain kuvia
http://www.saab.1g.fi/9000/penkit/
siin penkeistä kuvia (on muuten kuskin penkistä selkänojan säätönuppi poikki, mutta pikaliimalla siitäkin selviää)
autossa myös lisäpitkille tedyt raudat, ja kun raudat ottaa pois niin samoihin kiinnityksiin saa verkkomaskin kiinni.
eli mitä tommosesta kehtaa pyytää? täysin ajokuntoinen on, ja potkua kyllä piisaa
Viimeksi muokannut Mäksä, To Marras 03, 2005 17:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BMW 525iA Touring Executive
Menee kyllä taas ohi aiheen, mutta minkäs ompun olit ajatellu ostaa?Mäksä kirjoitti:Jotta nörttinä saisin uuden MacinNahjus kirjoitti:Miksi myyt hyvän tontun pois?
Tosi on että nälkä kasvaa syödessä. Ite ostin kesällä mac minin, nyt himottaa iBook, ja jos sen ostan niin varmaan alkaa mieli tehdä PowerBookia.
no siis "loppu"..koska tuo konehuoneen puoli ei tunnu tulevan kuntoon vaikka mitä tekee, tehot on kyllä tallessa, mutta tyhjäkäynti vaeltelee yms, ja tosiaan tuo laatikon nykäiseminen. laatikkoonkin jouset vaihdettu, ja konehuoneen puolelle mankkuvena, bybass, tk- moottori, tukikumit, vetonivelet, pakosarjan tiiviste yms..eli kyllä siellä paljon uutta osaa on, mutta joku mystinen vika siellä on kun kierrokset tippuu tyhjäkäynnilläkin sinne 500e kieppeille ja meinaa sammua, sit taas nousee..samoin normaali ajossa tuntuu välillä pientä nykimistä ja pienissä nopeuksissa näkee kun kierrosluku mittari heilahtelee.Coltti kirjoitti:No ite ainaki puhuit mulle, että auto on ihan loppu. Ja jos näin on... Eipä tosta tonnia enempää kannattais maksaa, jos sitäkään...
400e penkit, 700e hälytin, 2000e musavehkeet.
noista hieman pois koska ovat käytettyjä ja sitten auton hinta päälle, eli kyllä siitä yli tonnin täytyy saada. jos ei saa niin sitten
BMW 525iA Touring Executive
Tuollaista "pikkuviallista" voi olla aika vaikea saada kaupaksi mihinkään järkevään hintaa.
Itse ainakin purkaisin tuosta noi penkit ja stereo-systeemit pois, ehkä kesärenkaat aluillakin vois laittaa kiertoon niin vois olla että niillä tuon "omenan" hommaaminen jo helpottuis ja sulle jäis vielä kulkupeli.
Ja tuonkin sit tietenkin voit myydä huokeammalla kun ei tarvii miettii kuinka paljon oheissälään on rahaa menny.
Tietty jos ei jaksa niin sit on tyydyttävä persnettoon enemmissä määrin.
Itse ainakin purkaisin tuosta noi penkit ja stereo-systeemit pois, ehkä kesärenkaat aluillakin vois laittaa kiertoon niin vois olla että niillä tuon "omenan" hommaaminen jo helpottuis ja sulle jäis vielä kulkupeli.
Ja tuonkin sit tietenkin voit myydä huokeammalla kun ei tarvii miettii kuinka paljon oheissälään on rahaa menny.
Tietty jos ei jaksa niin sit on tyydyttävä persnettoon enemmissä määrin.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
-
- "Hirsch"
- Viestit: 809
- Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
- Paikkakunta: Varkaus