heräsi kysymys?
tietääkö kukaan onko 9k saabissa samanlaiset kylmäkäynnistys/ryyppy suuttimet kun on esim. 900 saabissa
jos näin on ne olisi helppo valjastaa hyötykäyttöön muussakin tapauksessa kun kylmäkäynnistyksen yhteydessä.
ja idea olisi tämä (kaverilla on jo käytössä 900 Tbo saabissa) eli kaikkihan pelkää "laihaa" bensiininseosta,
valjastetaan nämä "rikastin" suuttimet aina päälle kun kaasu on pohjassa näin ollen kone kävisi rikkaammalla ja pelätty "laiha" seos saataisiin eliminoitua. tätä "viritystä" varten ei tarvitsisi nostaa bensiinin painetta eikä kalliita osia tarvitsisi hankkia.
ps. kommentoikaa asiasta ja muistakaa perustelut
ruiskusuuttimista
kylmäkäynnistysen suutin on kyllä aika huono ratkaisu. Siitä syystä että sumu on aika karkea . Mistäkö tiedän olen kokeillut. Kyllähän tuo lisärikastaminen täytyy hoitaa ihan normaalilla suuttimella ja aina kun suutin on kaukana imuvenasta on polttoaineessa pisaroitumisen mahdollisuus ja sehän ei ole hyvä asia. mutta kaikkea kannataa kokeilla itse en saanut toimimaan halutulla tavalla.