
KYTKIN!!!!!
KYTKIN!!!!!
-89 turbo.Paineasetelma vaihdettu n.1v. sitten.Pääsylinterin kumit vaihdettu ja sylkkä on ok.Kytkin pohjassa yritti irrottaa eli rytkäytteli tosi pahasti.Poljin jäi pohjaan josta nousi vasta kun kädellä avitti.Kytkimen ilmaus on vähän ihme juttu minun mielestäni..säiliön max.merkki kun on noin puolessa välissä säiliötä ja kun rupeat ilmaamaan niin hörii ilmaa jo kun nestepinta on tippunut vasta n.2cm.No poljin ei jää enää pohjaan mutta,ei se per...le kyllä irrotakkaan.Mikä neuvoksi.Auto on vaasasta eilen haettu...ollu nettiautossa jo jonkin aikaa.VTS-333 Onko kyseisestä viasta/autosta tietoa???Kiitän ja kumarran 

-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Siinä säiliössä on ensin, ylimpänä, kytkimen nestevara.
Ilmaus alakautta onnistuu parhaiten. Siis imet ruutalla ilmaruuvista uutta nestetä kytkimen työsylinteriin.
Nyt oot tainnut todella ilmata kytkin nesteet, ei toimi.
Pistä säiliö täyteen ja ime alakautta.
Tai,,,,, Paineista säiliö ja pursuta ilmanipasta.
Ilmaus alakautta onnistuu parhaiten. Siis imet ruutalla ilmaruuvista uutta nestetä kytkimen työsylinteriin.
Nyt oot tainnut todella ilmata kytkin nesteet, ei toimi.
Pistä säiliö täyteen ja ime alakautta.
Tai,,,,, Paineista säiliö ja pursuta ilmanipasta.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Joo.o...tuli otettua vaihdelaatikko irti.Kytkinlevy paskana vaikka edellisen omistajan mukaan vaihdettu n. 1v. sitten.Pari mukavan kokoista metallipalaa lähtenyt irti levystä ja pyörinyt siellä mukana saaden koko levyn menemään vi...ksi.Työsylinterin tivat huonossa kunnossa ja kunnon jurmuja sylinterissä...että semmosta.Homma luonnistuu kyllä kotioloissa jos on vaan talli,talja ja viitsinkiä ruveta mokomaan hommaan.Nyt tilailen motonetista paineasetelman , koko työsylinterin ja eikun kasaamaan!!!
Kyllähän sen levyn helposti vuodessa saa kulumaan loppuun ellei nopeamminkin, riippuu ihan ajotavasta.
Faija lainas joskus aikoinaan silloin uuden karheaa 9000cd:tä paapalle, ja se sai jotenkin sen kytkimen kulumaan loppuun viikossa
Omassa tonnarissa oli kans kytkin kulunut ihan loppuun tossa viime syksynä. Itse en sitä ruvennut vaihtamaan, mutta kyllä sen nykyään jo vois itsekkin vaihtaa. On sen verran monta kertaa joutunut ottamaan vaihdelaatikon irti et alkaa olla rutiinihommaa jo




Omassa tonnarissa oli kans kytkin kulunut ihan loppuun tossa viime syksynä. Itse en sitä ruvennut vaihtamaan, mutta kyllä sen nykyään jo vois itsekkin vaihtaa. On sen verran monta kertaa joutunut ottamaan vaihdelaatikon irti et alkaa olla rutiinihommaa jo
