iivariin tulpat ?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
ruttunen
"Hirsch"
Viestit: 749
Liittynyt: Pe Elo 19, 2005 08:38
Paikkakunta: ESPOO

iivariin tulpat ?

Viesti Kirjoittaja ruttunen »

mitkä tulpat olisi hyvät laittaa saab 9000 5D CS i kat 8O :roll: :roll: :roll: :roll:
ruttunen
"Hirsch"
Viestit: 749
Liittynyt: Pe Elo 19, 2005 08:38
Paikkakunta: ESPOO

mitä

Viesti Kirjoittaja ruttunen »

8O mitä noi kirjainyhdistelmät ja numerot merkitsevät 8O :o :o :o :o :ei ollut motonetin listoilla 8O 8O 8O 8O 8O
Viimeksi muokannut ruttunen, To Marras 24, 2005 19:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ecopower
"Hirsch"
Viestit: 996
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 22:54
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja ecopower »

Jos,ei ole DI:tä :!: :!: eli on 2,0i! :wink: tulpat silloin NGK BCP-6ES tai joku muun merkin vastaava!! :wink:
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
ruttunen
"Hirsch"
Viestit: 749
Liittynyt: Pe Elo 19, 2005 08:38
Paikkakunta: ESPOO

ei mulla oo di kasettia on vm91

Viesti Kirjoittaja ruttunen »

kävisikö tulpiksi super4-FR78x käytin 900 c kun mulla oli se toimi hyvin . Käynnistyi erittäin hyvin kylmänä ja eikös nää oo ne nelikärki tulpat :roll:
Defeat
"Hirsch"
Viestit: 729
Liittynyt: Ti Elo 17, 2004 15:14
Paikkakunta: Oulainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Defeat »

Eipä taida DI-kasetti ilahtua niistä nelikärkitulpista.
Osta vain ne NGK BCPR 6 ES-11
Ne sinne on tarkoitettu, eivätkä edes maksa kovin paljon.
Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta.

#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
           Saab 9⁵ 2.3t '00
ecopower
"Hirsch"
Viestit: 996
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 22:54
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja ecopower »

Mimmi kirjoitti:Tuossa ON DI-kasetti.
Mene varaosaliikkeeseen ja pyydä NGK:n BCPR 6 ES-11 tulppia 4 kappaletta. Jollei heillä ole -11 tulppia, voit ottaa NGK BCPR6ES tulpat ja säätää kärkivälin 1,1mm:iin.
Hieno homma,jos näin on! :wink: kysymyksessä ei vaan mainittu vuosimallia!!!eli tuli lähetettyä vaihto ehto ilman DI:tä jos olis 92 tai vanhempi! :roll:
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5322
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

ecopower kirjoitti:
Mimmi kirjoitti:Tuossa ON DI-kasetti.
Mene varaosaliikkeeseen ja pyydä NGK:n BCPR 6 ES-11 tulppia 4 kappaletta. Jollei heillä ole -11 tulppia, voit ottaa NGK BCPR6ES tulpat ja säätää kärkivälin 1,1mm:iin.
Hieno homma,jos näin on! :wink: kysymyksessä ei vaan mainittu vuosimallia!!!eli tuli lähetettyä vaihto ehto ilman DI:tä jos olis 92 tai vanhempi! :roll:
Onhan ensimmäisessä viestissä mainittu CS, joten ei kovin paljoa '92 vanhempi voi olla, mutta juurikin tuo '92 mahdollisesti. :)
Liekkö sitten CS:ää tehty ilman DI:tä lainkaan, ng900 kyllä löytyy ilman, mutta se onkin jo toinen juttu.

-Sami

ps. joo ei pitäisi pähkäillä tällaisia asioita perjantai-aamuisin kolmen tunnin yöunien jälkeen, tiedetään, tiedetään. :)
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11627
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Ruttunen voisi skarpata sen verran, että kirjoittaisi kaikkiin kysymyksiinsä autonsa tiedot, tai jopa lisäisi tiedot kiinteästi signatureen, niin ei tarvitsisi erikseen arvuutella mistä autosta on kyse.

Muiden ruttusen viestien perusteella vuosimalliksi voisi arvata -91, mutta DI-kasetin olemassaolosta oli epäselvyyttä:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 246#230246
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
ajn
"Hirsch"
Viestit: 904
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:58
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja ajn »

Minäki pikkusen sekotan :D

Noita Boschin nelikärkitulppia ei pidä laittaa myöskään vanhempiin iivareihin, joissa on EZK-sytkä. Tulpan tyyppimerkinnästä näkee (R), että siinä on sarjavastus, joka kärventää jakajan kuparit pilalle lyhyessä ajassa. Auto kyllä kulkee ensimmäiset kymmenet kilometrit todella hienosti ja alavääntökin on eri planeetalta kuin "tavallisilla" tulpilla, mutta tuho on väistämätön :lol: .
-------------------------8<----------->8--------
#1395
ruttunen
"Hirsch"
Viestit: 749
Liittynyt: Pe Elo 19, 2005 08:38
Paikkakunta: ESPOO

joo olet oikeassa

Viesti Kirjoittaja ruttunen »

ostin ne tulpat NGK BCP-6ES noudin ne motonetistä myyjä katteli luettelosta mun autoon sopivat ... autoni on 9000 combi sedan i 91 8O :Dkiitos vinkeistä ja hyvää viikonloppua :D :D :D :D :D :D
ecopower
"Hirsch"
Viestit: 996
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 22:54
Paikkakunta: ylivieska

Re: joo olet oikeassa

Viesti Kirjoittaja ecopower »

ruttunen kirjoitti:ostin ne tulpat NGK BCP-6ES noudin ne motonetistä myyjä katteli luettelosta mun autoon sopivat ... autoni on 9000 combi sedan i 91 8O :Dkiitos vinkeistä ja hyvää viikonloppua :D :D :D :D :D :D

Eipä kestä!!Samoin hyviä viikon loppuja saabisteille!!!
Näyttää näköjään olevan:CS:sää myös ilman DI:tä. 8O :P :D :) :wink:
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Vastaa Viestiin