Kyselisin että voiko ja onko helppo irroitella tulipellistä tuleva johtosarja?Minulla alkoi auto nypyttä tässä syksyllä, aloin tutkia hommaa ja huomasin että kone vuoti öljyä kannen etu ja takapäästä, ja kampiakselin hihna pyörän tefalta. Ajattelin korjata nuo viat irrotin kannen, sitten sain ahaa elämyksen !!! Purin koneen ja vaihteiston pois.Tein koneeseen ja vaihteistoon täys remontin nyt alkaisi olla aika laitella takaisin. Katselin että olisi helppo kytkeä kone irrallaa johdotus paikalleen.Että miten on
No ite otin koko koneen irti ja samalla sen johtosarjan. Ainaskaan Turbo CS-tontussa, se ei olekaan ainoa mitä pitää irroittaa. Siitä johtosarjasta haarautuu toinen nippu, mikä menee ECU:lle, mistä haarautuu kolme muuta liitintä ECU:n alla ja vielä pari johto menee sisäilman tuulettimen ali toiseen reunaan Hall-anturille ja Lambdalle. Kaiken kaikkiaan kuitenkin 20x helmpompi homma kuin alkaa liittelemääm johtoja ja liittimiä yksitellen.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Peinu kuinka irroitit ne yksittäiset johdot? Itse aijoin katkaista ja käyttää liitoksessa lentokoneissa käytettäviä liittimiä. Onko sen ison pistokkeen irrotuksessa joku jippo? Ai niin ja tärkein auto on 9000 2.0i vm 92