Etupää oli minullakin helppo ja Saabin korjauskirjassa sanottiin, että takapää olisi helpompi, kun ovat jousi ja iskari erillään
Puslan sain paikoilleen ruuvipenkissä, apuna oli putken pätkästä työstetty sopivan kokoinen kartio, millä puslan sain "ajettua" mäntysuovan luistattamana koloonsa- ei tosin mennyt ihan ensimmäisellä yrittämällä ja kartiotakin piti muutamaan otteeseen modifioida. Lopulta oli kaksi miestä puslan kimpussa, toinen kiersi varovasti kampea ja toinen koitti ohjailla ja puristaa kartiota- hyvin herkästi pyrkii "tursuamaan" pienestäkin raosta väärään paikkaan.
Alapään pultti oli aivan hel****n jumissa ja olen kuullut, että kolmena kappaleena voisi olla nopein tapa saada se pois?? Eli jokaisesta välistä mihin käsiksi pääsee, niin pultti poikki! Minä liottelin CRC:tä ja nitkutin edestakaisin. Kallistuksen vakaajan otin edesta pois ja samalla tuli vaihdettua siihenkin puslat.