9000 vaihteiston tukikumi
Osaisiko joku sanoa mikä vaihdelaatikon tukikumi kävisi 9000 2.0 i vm 92 manuaali laatikkoiseen saabpiin. Soittelin saabin merkkiliikkeeseen väittivät ettei ole saatavana sen ikäisiin kuin automaattillaatikkoon. Käykö automaatin tai uudemman laatikon kumi.
Maksaapi muistaakseni 24,90e Saabin tiskiltä. Ainakin näin mulle kerrottiin, kun kävin 2kk sitten kyseistä mokkulaa kysymässä.
Jos kiinnostaa, niin mulla olis käyttämätön uretaanipusla sinne lootaan. Jämäkämpi kuin alkuperäinen ja kestää lähes loppuelämän. Lisäksi helpompi vaihtaa, kun alkuperäinen. Alkuperäiseen tarviit prässin että saat paikoilleen, uretaaninen menee työntämällä. Alkuperäinen lähtee rautasahalla irti.
Jos kiinnostaa, niin mulla olis käyttämätön uretaanipusla sinne lootaan. Jämäkämpi kuin alkuperäinen ja kestää lähes loppuelämän. Lisäksi helpompi vaihtaa, kun alkuperäinen. Alkuperäiseen tarviit prässin että saat paikoilleen, uretaaninen menee työntämällä. Alkuperäinen lähtee rautasahalla irti.
900 Lux T16 -84
900 Finlandia -82
900 Finlandia -82
Haluaisin sinne vähän pehmeämmän kuin uretaanin.Jos ei löydy, tai on pitkät toimitusajat otan yhteyttä.