Mistähän johtunee ohjauksen välyys, rattia kääntäessä on n.1-3cm välystä? katsastusmies tutki pitkään mutta päästi sentään läpi..
niin ja onko ulompi vetari helppo vaihtaa?
sitten vielä onkohan jotain 9000:sen vakivikaa mikä purkaa akkua?
9000:nen vm-90 ohjausklappi! mis vikaa?ja pari muuta vaivaa.
9000:nen vm-90 ohjausklappi! mis vikaa?ja pari muuta vaivaa.
Saab 9-5 -01 Uudella koneella ilman etanolia..se kuuluu vain juotavaksi
Saab 9-5 Vakio 2.3T autom.-98 tässäkin vain vänkäri etanolissa
Saab 9-5 Vakio 2.3T autom.-98 tässäkin vain vänkäri etanolissa
Täälläkin päin sama ongelma ohjauksen kanssa. Klappia on n. 1cm ja johtuu kuulemma jostain puslasta joka on kulunut. Se on ilmeisesti suhteellisen helppo vaihtaa. Joku asiasta enemmän tietävä voisi kertoa miten homma tapahtuu.
Ulompi vetari? Tarkoitat varmaan vetarin maljaa? Ulompi, siis pyörän puoleinen malja on ihan helppo homma vaihtaa.
Ulompi vetari? Tarkoitat varmaan vetarin maljaa? Ulompi, siis pyörän puoleinen malja on ihan helppo homma vaihtaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Oisko servon (=ohjausvaihteen) puslat? Tuolta vaihto-ohje: http://www.saab9000.com/procedures/susp ... kbush.html
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84