virranjakajan pyörijän vaihto
virranjakajan pyörijän vaihto
väittäävät että ei irtoa kun särkemällä entinen pyörijä onko tosi millä pitäs särkeä ja miten oisko neuvoa antavaa auto saab9000 cs 91
Tontussa pyörijä on todellakin liimattu kiinni akseliin eikä muotosulkeisella liitoksella, kuten muissa Saabeissa ja lähes kaikissa muissakin autoissa.
Vanhan pyörijän joutuu puristamaan rikki esim. isoilla ja teräväkärkisillä hohtimilla ja uuden liimaamaan paikoilleen. Vanhan pyörijän asento kannattaa painaa mieleen ennen sen poistamista, että uuden saa samaan asentoon.
Vanhan pyörijän joutuu puristamaan rikki esim. isoilla ja teräväkärkisillä hohtimilla ja uuden liimaamaan paikoilleen. Vanhan pyörijän asento kannattaa painaa mieleen ennen sen poistamista, että uuden saa samaan asentoon.
#1970
en oo ite vaihtanut tähän autoon
saa siis varautua joko hohtimilla tai ei ja millähän liimalla kii käykö hetipiti liima siis pika liima
Kierrelukitetta tuohon kai suositellaan.
Mulla ainakin pyörijä on liimattu, ei lähde vetämällä. Siksi en ole vielä jaksanut vaihtaakaan, kun on vielä ihan hyvän näköinen. Eikä varmasti ole alkuperäinen 350tkm jälkeen, eli kyllä joku muukin kuin tehdas jaksaa leikkiä liiman kanssa. Mikähän järki tuossa ratkaisussa on sitten olevinaan, jos akseli on kuitenkin normaaliin tapaan muotoiltu, että pysyisi ilman liimaakin?
Mulla ainakin pyörijä on liimattu, ei lähde vetämällä. Siksi en ole vielä jaksanut vaihtaakaan, kun on vielä ihan hyvän näköinen. Eikä varmasti ole alkuperäinen 350tkm jälkeen, eli kyllä joku muukin kuin tehdas jaksaa leikkiä liiman kanssa. Mikähän järki tuossa ratkaisussa on sitten olevinaan, jos akseli on kuitenkin normaaliin tapaan muotoiltu, että pysyisi ilman liimaakin?
#1970
pyörijä vaihdettu
joo ei siel liimaa ollu lähti ku käpy oksasta ja uus paikalleen tökäten en pistäny liimaa pysyy varmaan ilimanki