Menikö tuo särki vasta Suomessa vai oliko hole tullut lohkoon jo Germaniassa? Ja mistä yleensä tuollainen alunperin aiheutuu että männänvarsi kurkkaa ulos?
Ihmettelen vaan notta mitä ainetta tuolla koneessa täytyy käyttää että tosiaan noin tervaiseksi menee pata....
Meinaatte tottakai pistää motin uuteen uskoon vai tonttu paaliin?
Ahtopaine kirjoitti:Pidosta kai se kiinni on, samalta tehtaalta ne motit on kuiteski tulleet. Tuontiautoissa lienee rosentuaalisesti enemmän heikolla pidolla olleita...
Oikein!!Nimen omaan pidosta,ei taida saksan pojille tuo huolto olevan kovin nuukaa!!!! noita edellisten kuvien mukaisia esimerkkejä on tullut yllättävän paljon vastaan!!harvemmin kotimaan kulkineissa noilla kilometri määrillä.
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Eräs tuttu toi 2,3T koneella olevan siistin saabin, no kone aivan loppu eli täys remontti ja sit vielä turbo ja laatikko niin siinä se.Tuli pito auto !!.
No tota tekniikkaahan on helppo harsii kasaan,mitä nyt vähän kysyy lompakkoo??.
Mut katsokaapa saksan tuontien huoltokirjoja.. Ai ai kyllä on säntilliset leimat samassa liikkeessä ja jopa samalla käsialalla 15v kuten eräässä näkemässäni. Muuten olis menny läpi mut oli päiväykset ja vuodet vähä hyppii..
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011. 900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green. 96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i kirjoitti:Mut katsokaapa saksan tuontien huoltokirjoja.. Ai ai kyllä on säntilliset leimat samassa liikkeessä ja jopa samalla käsialalla 15v kuten eräässä näkemässäni. Muuten olis menny läpi mut oli päiväykset ja vuodet vähä hyppii..
Jep aina kannattaa valita se 350tkm ajettu suomiauto joka on ihan teiden kingi. Sitä on täällä pohjan tähden alla rakkaudella pidetty, koskaan ei oo mitään ranetettu vaan aina huippuosilla korjattu(tosin harvoin koska eihän ne hajoa). Mihkähän noita korjaamoja on tarvittukkaan ennen kun tänne alettiin uittaa p***a saksasta? Vain suomalainen osaa pitää autostaan huolta. Suomalaisella jobbarilla ei ole koskaan huoltokirja hukassa ja kilometritkin pitää aina paikkansa..
Päivät kun viettää autojen parissa niin voi vaan todeta ettei tarvi omaksi sakemannia ostaa.
Esimerkiksi vielä ei ole tullut vastaan suomiautoa jonka airbägin tilalle olis laitettu uretaani vaahtoa. Mielipide.
Viimeksi muokannut 900i, Su Helmi 19, 2006 21:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011. 900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green. 96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i kirjoitti:Päivät kun viettää tuontiautojenkin parissa niin voi vaan todeta ettei tarvi omaksi sakemannia ostaa.
Esimerkiksi vielä ei ole tullut vastaan suomiautoa jonka airbägin tilalle olis laitettu uretaani vaahtoa. Mielipide.
Sitä saa mitä ostaa suomestakin
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
900i kirjoitti:Päivät kun viettää tuontiautojenkin parissa niin voi vaan todeta ettei tarvi omaksi sakemannia ostaa.
Esimerkiksi vielä ei ole tullut vastaan suomiautoa jonka airbägin tilalle olis laitettu uretaani vaahtoa. Mielipide.