No nyt viikonloppuna alkoi sama taas uudestaan.
Eihän siinä,ajattelin että otetaan irti ja putsataan taas ja taitellaan nastoja niin kyllä se siitä...ja paskat.Nykii silti.
No otin immun jo kolmatta kertaa tänään irti ja putsailin ym..sitä.
Napojen 3 ja 6 välillä on edelleen se 380 ohmia.
No nyt viimeisellä kerralla kun ajelin niin kylmänä toimi taas mallikkaasti ja ahdot nousi normaalisti mutta sitten kun lämpesi,tapahtui jotain outoa;
-Ahdot pysyy 0 bar pinnassa koko kiihdytyksen ajan ja rajoitin oli siirtynyt 6600rpm kohdalle vaikka on ennen ollut n.7100-7200rpm (lastu).
Tuntui kuin olisi ajanut ilman ahdinta,ja putkesta kuului paljon kovempi ääni kuin ennen.
Mutta joka kerta kun immun otti irti ja laittoi takaisin niin käytös muuttui erilaiseksi lämpimänä,eka kerralla ahtoi vain peruspaineet.
Haaleana n.1,5bar.
Pystyykö sitä Immun auton johtosarjan puoleista liitintä mittaamaan mitenkään että onko kunnossa?
Kohta tapahtuu nimittäin oikeasti se että laitan ilmoituksen myyntiosioon ja joku saa 100e tulla hakemaan koko vehkeen pois...
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
P.S;
Haittaako jos tuossa massamittarissa on siinä langan lähellä olevassa "neulassa" tai anturissa mikälie,hirveä kerros jotain kuivunutta öljymoskaa??
huomasin vaan nyt äsken,lanka on kyllä puhdas eli se kuumennustoiminto taitaa toimia.
Kokeilen vielä putsata tuon "neulan" ja testata sitten...jos ei toimi niin on...neuvot lopussa.