Valkoista usvaa... enempi kuin muilla
Valkoista usvaa... enempi kuin muilla
On jo pidemmän (talven) aikaa mietityttäny, kun tonnarissa lämpimällä koneella pukkaa valkoista savua. Oon vertaillu liikenteessä muihin vastaaviin ja tuntuu että enemmän tupruttelee. Mistäs vois vikaa alkaa ettiä? Auto ei syö öljyä, ei sekoitu vedet jä öljyt, ei kupli jäähdytinnesteet eikä ne haise savulle. Nestettä häviää pieni määrä ( ½l / 10000km). Oisko kannentiiviste vaihtokunnossa? Ei tosin ole mitään käynti/starttihäikköjä ja kulkee nätisti.
Vai voisko vaan sen verran esim vettä tulla bensan mukana tms.?
Auto CD 2.0 vapari -95 235000km
Vai voisko vaan sen verran esim vettä tulla bensan mukana tms.?
Auto CD 2.0 vapari -95 235000km
9000 CD 2,0 -95
Pidä kättä pakoputken suulla, ku oikein savuttaa. Maista kättä kielellä, ei sais maistua makealle. Jos makea, niin sillon menee jäähdytysnesteitä pyttyyn.
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Oon Nalleoluen kanssa samaa mieltä.....se on voima mikä jyllää
Iso kone tuottaa kai jonkun verran enemmän lämpöenergiaa kuin pienellä koneella olevat riisikupit.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Iso kone tuottaa kai jonkun verran enemmän lämpöenergiaa kuin pienellä koneella olevat riisikupit.
9-3 1,9 TiD -08 (myyty)
9-3 2,2 Tid -99 (myyty)
9000 Aero -95 performance by Hirsch (myyty)
9000 CS 2.3T -98 (myyty)
900 2.1 16v -93 (myyty)
#2526
9-3 2,2 Tid -99 (myyty)
9000 Aero -95 performance by Hirsch (myyty)
9000 CS 2.3T -98 (myyty)
900 2.1 16v -93 (myyty)
#2526
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä
No iteki olen miettiny samaa asiaa. Varsinki nyt ku on lahes
30 C pakkasta niin ku pistää reilummin hanaa niin ei varmaan
takana näe vähään aikaan. Myös edellisellä turbolla tuli syksyllä
mieleen että onko jotain vikaa ku huurua tulee ja muilla ei.
Mutta ku kaikki pitäis olla kunnossa niin..![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
30 C pakkasta niin ku pistää reilummin hanaa niin ei varmaan
takana näe vähään aikaan. Myös edellisellä turbolla tuli syksyllä
mieleen että onko jotain vikaa ku huurua tulee ja muilla ei.
Mutta ku kaikki pitäis olla kunnossa niin..
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
SAAB on nautinto tien päällä
Niin ajatellu myös ihan ite etteikö ne pysy perässä vai
eivät näe
No ihan oikeesti ei siellä takana muutamaan sekuntiin
kyllä juur pal näe ku joku tallaa tosissaan kylmällä ilmalla, eikä
edes kesällä jos on V..VO 740 td(niinku mulla oli), tosin väri on pilvellä
sitte eri![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
eivät näe
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
kyllä juur pal näe ku joku tallaa tosissaan kylmällä ilmalla, eikä
edes kesällä jos on V..VO 740 td(niinku mulla oli), tosin väri on pilvellä
sitte eri
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
SAAB on nautinto tien päällä
-
- "Viggen"
- Viestit: 555
- Liittynyt: Ke Joulu 10, 2003 10:02
- Paikkakunta: Lemi
Mulla työntää kans aika reilusti savua mutta vaan kiihyttäessä ja se Johtuu seoksista. Käytin katsastuksessa tossa marraskuussa ja ainu maininta tuli pakokaasu arvoista onneks inssi anto säätää konttorilla silleen et menee vaan läpi. CO n.3,0 ei oo vaan saanu ajoiks käyvä säädättämässä kohilleen no eipähän käy laihalla.AnttiR kirjoitti:Samaa oon pähkäillyt itsekin.Välillä savuttaa esim.liikennevaloissa niin ,että hävettää..Kone ei vie öljyä eikä nestettä.Ainoat mahdollisuudet lienee ,että seokset ovat poskellan tai ilmaan sitoutunut vesi poistuu vesihöyrynä. Itse uskon jälkimmäiseen.
Saab 9000 2.0 T16A -87