ACC yksiköiden eroja?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Boiga
"Hirsch"
Viestit: 779
Liittynyt: La Elo 16, 2003 17:46
Paikkakunta: Seinäjoki

ACC yksiköiden eroja?

Viesti Kirjoittaja Boiga »

Eli tilanne on tällainen. Oma -91 vuoden cd tonnari potee ilmastoinnin toimivuuden puutteesta, paikansin vian ACC yksikköön itseensä (tai vaihtoehtoisesti lämpötilan säätöön). Joten vaihdoin kaverin autosta (-95 vm CS aero tonnari) ACC yksiköt ristiin ja omani pelaa mainiosti kaverilla mutta tämä kaverin yksikkö ei kunnolla omassani. Vika kyllä löytyi, eli automatiikka pelaa kuin unelma ja nyt toimii kuten pitää MUTTA jostain syystä virta jää yksikköön päälle vaikka avaimet irroittaa virtalukosta. Muuten ei asiaa huomaa kuin että sisätilan anturin propelli pyörii koko ajan. Sekä aamulla on virta ollut pariin otteeseen kadoksissa :|

Joten onko boxi vain erisopiva? Voiko se olla vain noin vähän yhteensopiva? :)
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla ;)
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Ootko tarkistanut, eikö niissä yleensä lue ROM-versio tai jotain tarrassa? :?
Boiga
"Hirsch"
Viestit: 779
Liittynyt: La Elo 16, 2003 17:46
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Boiga »

Muistaakseni versio poikkesi hieman toisistaan. Jostain tuota kyselin niin ainakin sain käsityksen että vuosimallien perusteella pitäisi käydä ristiin. Mutta onko tuossa sitten tosiaan noin paljon eroja versioissakin? Tuohan ei ole ACC3, vaan tietääkseni ACC2 (eikös -94/-95 aerossa ole tuo ACC2, eikä 3)?

Eli onko se vain ohjelmapohjainen ero? Vai onko siellä ihan fyysisiä eroja?
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla ;)
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11627
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Eikös noissa uudemmissa nimenomaan ole ominaisuutena, että sisälämpöanturin propelli jää pyörimään neljäksi minuutiksi sen jälkeen kun katkaiset virrat?
http://townsendimports.com/Web/climate_ ... tdrain.htm

Aurinkotunnistimessakin lienee eroja 91 vs 95:
http://townsendimports.com/Web/climate_ ... adjust.htm
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Boiga
"Hirsch"
Viestit: 779
Liittynyt: La Elo 16, 2003 17:46
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Boiga »

On tuossa mun omassakin poksissa se ominaisuus et propelli jää hetkeksi pyörimään virtojen katkaisun jälkeen. Mutta tuossa lainapoksissa se pyörii vielä parin päivän päästä jos virtaa on... Valoja ei missään näy...
Aurinko tunnistin ei ole kiinni (vaihdoin tuon päälilevyn kojiksesta ja uudessa ei ollut sitä, joten tulee vain vika koodi tuohon laitteeseen).
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla ;)
Vastaa Viestiin