Pusla motonetistä, mutta mikä?
Pusla motonetistä, mutta mikä?
Pitäisi uusintakatsastukseen vaihtaa alatukivarren takimmainen pusla.
Osanumero on 89 65 253.
Mikähän se osa mahtaisi olla seuraavista:
ETUTUENNAN HELAT SAAB 9000 --98
Hinta / 1 kpl
Kolmiomallinen alatukivarsi on laakeroitu runkoon edestä ja
takaa, ulkokärjessään alapallonivel.
Vakaaja kiinnittyy alatukivarteen tukitangon välityksellä
Etuhela (1/puoli, pitkittäin runkoa vasten ). . . . . . . . 18-1098 9.90 ???
Etuhelan tuki (2/puoli, alumiinivalua). . . . . . . . . . . 18-1575 5.72 ???
Takahela+tukirauta (1/puoli, poikittain). . . . . . . . . . 18-1175 15.81 ???
Ohjausvaihteen kumihela (2/auto, hammast pystyssä). . . . . 18-1029 9.08 ???
Kallistuksenvakaajan runkokumi 1/puoli 85--7.91. . . . . . 18-1000 4.20 ???
Kallistuksenvakaajan runkokumi 1/puoli 8.91--. . . . . . . 18-1001 4.50 ???
Kallistuksenvakaajan tukitanko ylähelalla (1/puoli). . . . 18-1002 13.90 ???
Kallistuksenvakaajan tukitangon alahela (2/puoli). . . . . 18-1003 1.35 ???
Edit: Tuohan se taitaa olla tuo Takahela+tukirauta? Varmistan vain, koska pistän vaimon sitä hakemaan.
Osanumero on 89 65 253.
Mikähän se osa mahtaisi olla seuraavista:
ETUTUENNAN HELAT SAAB 9000 --98
Hinta / 1 kpl
Kolmiomallinen alatukivarsi on laakeroitu runkoon edestä ja
takaa, ulkokärjessään alapallonivel.
Vakaaja kiinnittyy alatukivarteen tukitangon välityksellä
Etuhela (1/puoli, pitkittäin runkoa vasten ). . . . . . . . 18-1098 9.90 ???
Etuhelan tuki (2/puoli, alumiinivalua). . . . . . . . . . . 18-1575 5.72 ???
Takahela+tukirauta (1/puoli, poikittain). . . . . . . . . . 18-1175 15.81 ???
Ohjausvaihteen kumihela (2/auto, hammast pystyssä). . . . . 18-1029 9.08 ???
Kallistuksenvakaajan runkokumi 1/puoli 85--7.91. . . . . . 18-1000 4.20 ???
Kallistuksenvakaajan runkokumi 1/puoli 8.91--. . . . . . . 18-1001 4.50 ???
Kallistuksenvakaajan tukitanko ylähelalla (1/puoli). . . . 18-1002 13.90 ???
Kallistuksenvakaajan tukitangon alahela (2/puoli). . . . . 18-1003 1.35 ???
Edit: Tuohan se taitaa olla tuo Takahela+tukirauta? Varmistan vain, koska pistän vaimon sitä hakemaan.
Re: Pusla motonetistä, mutta mikä?
Juu. Takahela+tukirauta (1/puoli, poikittain). . . . . . . . . . 18-1175 15.81Kyllönen kirjoitti:Edit: Tuohan se taitaa olla tuo Takahela+tukirauta? Varmistan vain, koska pistän vaimon sitä hakemaan.
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet ... puslat.jpg
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Takahela+tukirauta
Osta pussillinen niitä kerralla.
Motonetin osat ovat huonoja tämän osan kohdalla.
Olen ostanut joka vuosi uuden jommalle kummalle puolelle ja reklamoinnut ko. osasta monta kertaa Motonettia.
Onhan siinä ollut työn iloa !!!
Motonetin osat ovat huonoja tämän osan kohdalla.
Olen ostanut joka vuosi uuden jommalle kummalle puolelle ja reklamoinnut ko. osasta monta kertaa Motonettia.
Onhan siinä ollut työn iloa !!!
# 1869
9-5 1,9 TiD A Sedan Vector -09 (KA)
9-5 1,9 TiD A Sedan Vector -09 (KA)
Ehkäpä juuri tuo osa kannattaa ostaa polyuretaanisena PCS:stä n. 95e (speedpartsilla 840skr).
http://www.speedparts.se/prod/sp_ch_bus_9000.shtml
Kyseessä lienee tämä osa:

Eli seuraavan kuvan nro 1.

http://www.speedparts.se/prod/sp_ch_bus_9000.shtml
Kyseessä lienee tämä osa:

Eli seuraavan kuvan nro 1.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Tuo ei lisää. Tarkentaa ohjausta. Kuten huomaat kuvasta, ei puslaan kohdistu juurikaan ylös-alas -suuntaisia voimia, muuta kuin jarrutuksessa ja ehkä kiihdyttäessä. Esivuttaissuunnassa minkä pusla antaa periksi vaikuttaa ohjauskulmaan saman verran.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Tällä hetkellä ei ole noita Powerflexejäkään saatavilla tuolla kuorella varustettuna, joten joutuu käyttää hyväksi tuon vanhan kuoren ja poistamaan entisen kumiaineksen. PowerFlexejä saa johonkin 64€uroon, ja hintaan sisältyy tuo rosterinen keskiholkki... SuperFlexejä saa taas n. 30€urolla, mutta näisssä voi/pitää käyttää hyväkseen tuon alkuperäisen holkinkin. Saatavilla näihinkin on kyllä noita rosteriholkkeja n. 15€/kpl.
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Kallis kylläkin tuo osa verrattuna motonettiin, mutta varmasti ei tartte ihanpeinu kirjoitti:Ehkäpä juuri tuo osa kannattaa ostaa polyuretaanisena PCS:stä n. 95e (speedpartsilla 840skr).
http://www.speedparts.se/prod/sp_ch_bus_9000.shtml
Kyseessä lienee tämä osa:
Eli seuraavan kuvan nro 1.
joka vuosi vaihtaa. Onko kokemuksia tuon kestosta?
Viimeksi muokannut kovasuo, To Kesä 15, 2006 21:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
--M-B C 180 Kompressor-- Mutta Saabisti ikuisesti joka IloMetreillä!
SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988
SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988