Tietysti semmoinen voisi olla varallakin hyvä olemassa, mutta tähän hätään ei oikeen pystyis venymään, ellei löydy tosi sopivaan hintaan

Pari päivää ennen katsastusta auto alkoi ikävästi nykimään ja ennen katsastusta käytin auton päästömittauksessa, sekä sytkän säädössä. Ajoin k.o toimenpiteestä suoraan konttorille, mutta kulku heikkeni entisestään, pelkäsin etten pääse edes inspektöörille autoa näyttämään

Uskomatonta, mutta totta; HYVÄKSYTTY -leima tuli kuitenkin paperiin ja hetken aikaa suu olikin messingillä

Kotimatka sen sijaan veti taas suupielet alaspäin...
Tyhjäkäyntiä auto käy suht nätisti, mutta pintakaasulla röpöttää ja nykii, välillä kuulostaa, kuin kävisi kolmella. Alavääntöä ei ole, mutta 3000 kierroksen kohdilta alkaa vetäämään paremmin, kun antaa reilummin hanaa. Turbo vinkuu huomattavasti kovaäänisemmin, kuin aikaisemmin.
Turbo myöskin tuntuisi lämpenevän paljon kuumemmaksi, yhtenä ehtoona koko pakosarjakin hehkui punaisena 10 km ajon jälkeen. Eikä kyllä tullut imetettyä mitenkään hirmusti näillä liukkailla

En tiedä, vaikuttaako noihin ominaisuuksiin se, että tuikkasin juuri alle 3" DP:n ja putkiston

IMM:un liittimet olen putsaillut pariinkin kertaan, kuten itse laitoksenkin. Kokeilin myös vara-osaauton IMM:ulla, mutta se lienee myös pimeenä, koska auto pysyy käynnissä noin 3 sekuntia sillä...
Hukkaportin vivusto tuntuisi olevan paikallaan. Sytytyspääte ja muut sytkän osat on vaihdettu tulppia myöten edellisen temppuilun yhteydessä ennen joulua. Testasin kuitenkin vielä toisilla tulpilla.
Lukemieni Foorumin keskusteluiden/vinkkien perusteella vika voisi olla IMM:ussa. Ehkä. Melkein toivon niin, muutoin voi olla, että Urpo menee uusiksi, jos pakopuolella on tapahtunut jotain hässäkkää

Alpo / 040-5696 895