Petri T.
Tampere
ng900aero kirjoitti:Eikait täällä nyt tule mitään pitkälohkohysteriaa, eihän niissä ole muuta riskialtista kuin ne tasapainorattaat, useimmista ne on jo poistettu, en käsitä 1000e hintaeroa etenkin kun ei lyhytlohkoisenkaan tasapainohilppeet ikuisia ole.
Mulla on lyhty- ja pitkälohkoinen tonnari, päädyin pitämään itse tuon 100tkm enemmän ajetun pitkälohkon ja parempikuntoinen menköön myyntiin
Yhteenvetona: Kun laitat hakusanaksi tasapainoakseli tai tasapainoketju, niin löydät varmasti lisää asiaa. Perusongelma noissa "pitkälohkoisissa" on kai juuri tuo tasapainoakselien pyörien materiiaalin kestävyys tietyissä vuosimalleissa. Korjaus on suhteellisen kallis ja on osa jopa poistanut ketjuja kokonaan ilman murheita. Ymmärtääkseni akseleiden pyöristä lähtenyt metallimuju on joskus tukkinut öljykanavia ja sitä kautta aiheuttanut moottorituhon?jcarlson kirjoitti:No yksi ero kyllä on huomattavasti paremmin virtaava kansi lyhytlohkoisessa. Tämä on ihan mukava asia jos viripotentiaalia ajattelee.
-92:siin tuli jo kestävämmästä materiaalista rattaat, eikä niistä ensimmäisistä "ennätyshuonoista" taida olla enää yksikään ratas elossa/käytössä. Loppuivat kyllä niin lyhyeen..Ciswami kirjoitti:Perusongelma noissa "pitkälohkoisissa" on kai juuri tuo tasapainoakselien pyörien materiiaalin kestävyys tietyissä vuosimalleissa.
Sinulla ei taida kumminkin olla niitä ensimmäisiä (jotka tehtiin vuonna -91) väärällä kovetuksella olevia. Tässä kuva sellaisesta(alaratas) joka hajonnut alle 30tkm:ssa> http://web.telia.com/~u38304363/olja.JPGkt kirjoitti:Minulla on M92 CS 2.3 16 v. Eli käyttöönotto -91. Ei taida olla hyvät rattaat ainakaan äänestä päätellen. Ajattelin poistaa.
Eli mitä " -92:siin" tarkoittaa?
Ei se pitkälohko oikeasti ole sen huonompi, tasapainorattaita menee yhtä lailla lyhytlohkoisistakin (kuten tänne palstallekin on raportoitu, pitkälohkoisilla on vaan ajettu vuosimallistakin johtuen keskimäärin enemmän).peinu kirjoitti:Missä kuussa otettu käyttöön? Jos ennen kesälomia, niin Tervetuloa pitkälohkoisten remmiin! Joko on hyvät työkalut hankittu?![]()
Tosta signaturen linkistä löytyy pikkasen apuja jos käy köpelösti ja täältä forumista loput