Aero pietarsaaressa
Aero pietarsaaressa
Onko kukaan käyny katsomassa tuota Aeroa?
Kuvissa näyttää ihan ok. Eihän se enää uusi ole
mutta Aero. Pitäis lähteä nyt sitte näyttää omaa
vaihtoon.
Kuvissa näyttää ihan ok. Eihän se enää uusi ole
mutta Aero. Pitäis lähteä nyt sitte näyttää omaa
vaihtoon.
SAAB on nautinto tien päällä
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
tcs ...näyttää kuvissa ihan siistiltä ...kilometrejä alla, mutta jos on huollettu huolella niin mikäpäs siinä.
Viimeksi muokannut Ahtopaine, Ma Maalis 06, 2006 20:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
380000 tkm = max. 2000 e verot,,, siinä syyTri-Lo kirjoitti:Ihmetyttää vaan jos on noiden tuoma, lähes ilmaiseksihan tuota on täytynyt saada ulkomailla jotta tuollaista pyyntiä voisi pitää..

Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Defeat kirjoitti:No, huh.. sietääkin saada reilun hyvityksen noilla kilometreillä.valtteri kirjoitti:380000 tkm
380 miljoonaa kilometriä on _todella_ paljon!![]()
Mistä autosta tässä on kyse?


taitaa olla oikea määrä nollia380000tkm = max. 2000 e verot,,, siinä syy

tästä http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=636100
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Pisti silmään kun katsoo noita kuvia niin toisella puolella autoa on kuvissa erilaiset vanteet / kapselit...valtteri kirjoitti:Defeat kirjoitti:No, huh.. sietääkin saada reilun hyvityksen noilla kilometreillä.valtteri kirjoitti:380000 tkm
380 miljoonaa kilometriä on _todella_ paljon!![]()
Mistä autosta tässä on kyse?
![]()
taitaa harittaa...
taitaa olla oikea määrä nollia380000tkm = max. 2000 e verot,,, siinä syyvai olisiko 380tkm parempi.
tästä http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=636100


Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Jos tarvii, niin voin käydä paikan päällä tutkailemassa autoa, kun se kerran on täällä Kokkolassa, eikä Jeppiksessä, niinkuin otsikko kertoo. Kuviakin voin ottaa ja lähettää.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Penkit on näköjään vähän elämää nähneet, toki noilla kilometreillä ja hinnalla saa ollakkin. TCS näkyy siellä köllöttelevän, itselle se olis vahva noGo mutta kai senkin kanssa voi toimeen tulla jos se pelaa. Halpahan tuo on jos vaan toimii eikä oo ruoste päässy iskemään.G-mies kirjoitti:Jos tarvii, niin voin käydä paikan päällä tutkailemassa autoa, kun se kerran on täällä Kokkolassa, eikä Jeppiksessä, niinkuin otsikko kertoo. Kuviakin voin ottaa ja lähettää.
Matti
Juup, eipä taida suomenmaassa olla tuon edullisempaa aeroa tarjolla.
Kyllä tuohon hintaan kannattaa käydä auto katsomassa, vaikka kilometrejä paljon mittarissa onkin...
Kyllä tuohon hintaan kannattaa käydä auto katsomassa, vaikka kilometrejä paljon mittarissa onkin...
Saab 99 cc t8 IC APC -78, Saab 9-3t SE -01 (vaimon), V60 D3 -11
EXät: 99 T16 ic Airflow -83, 99 -82, 9-5 Wagon 2,3t -00, 9000 AERO -97, 9000 CS 2,0i -92, 99 -84
EXät: 99 T16 ic Airflow -83, 99 -82, 9-5 Wagon 2,3t -00, 9000 AERO -97, 9000 CS 2,0i -92, 99 -84
Juuei, kilometrimääräähän ei kannata pelästyä. Varsinkin jos matka-ajossa syntyneet (kuten yleensä luonnollisesti) niin konehan voi hyvin olla paremmassa kunnossa kuin paljon kaupukiajoa & kylmästartteja nähnyt 200tkm ajettu.
Ja paljon ajetut lisäksi yleensä hyvin huollettujakin, koska kunto on paljon ajavalle yhtä tärkeä kuin auto itse.

Kävin kyselemässä Aeroa. On tällä hetkellä verhoilijalla, koska kuskinpenkissä oli perinteisessä kohtaa ratkeama ja nyt laitetaan hieman uutta nahkaa penkkiin. Auto on ollut Autokuvion jollain työntekijällä(autoliike Kokkolassa) jo jonkin aikaa ja kaveri on ilmeisesti jonkinasteinen Saab-harrastaja. Myyjä ei ollut aivan varma, onko kyseessä suomiauto, voi olla myös muuttoauto, mutta loppuviikosta pääsen tutkimaan lähemmin, kun auto tulee takaisin halliin. Kaikki tehot ovat kuulemma tallella, mutta jos pääsee kokeilemaan, niin aina parempi. Mitään ylimääräisiä hälyääniä koneessa ei kuulemma ole, mutta kuuntelen sitten itse.
Lisää infoa siis tulossa...
Matti
Lisää infoa siis tulossa...
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki