Vetarin maljojen erot fyysisesti

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
haffu
"Hölösuu"
Viestit: 2427
Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 20:37
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Vetarin maljojen erot fyysisesti

Viesti Kirjoittaja haffu »

Tulipa tuossa mieleeni myös noiden og-satkujen kanssa tutusta kikasta vaihtaa malja puolelta toiselle. Mahtaakohan näissä enää moinen kikka onnistua, kun ovat eri puolen maljatkin eri osanumeroilla. Satkuissa kun on samalla numerolla molemmin puolin. Vaikka tuo og-satku on ihan hauska ajaa etenkin näin kesällä, on jo kohtalainen ikävä pommarin rattiin. Mikäli ei muuta ratkaisua tunnu löytyvän niin pakko se kait on maksaa itsensä kipeäksi uudesta maljasta. :|
Jäsen #2659 Tero Ruohonen
esa
"Ruisku"
Viestit: 102
Liittynyt: To Maalis 15, 2007 10:47

Re: Vetarin maljojen erot fyysisesti

Viesti Kirjoittaja esa »

Millainen homma noiden sisempien irrottaminen on, tuleeko laatikon öljyt ulos irrottaessa?
Mulla on lähdössä purkaamolle -94 2,3 lpt tuossa on kai pienemmät maljat?

t.Esa
jannevillepetteri
"Hölösuu"
Viestit: 1601
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Vetarin maljojen erot fyysisesti

Viesti Kirjoittaja jannevillepetteri »

Eilen just vaihdoin omaan sisemmän maljan kun laatikon vaihdon yhteydessä meni eri malja paikalleen ja alkoi ravistamaan..
-Ota rengas irti,sisälokarin puolikas,alapallon 3 pulttia,kallistuksen vakaajan pystytanko tukivarresta,laatikkoöljyt pois,suojakumi auki,vedä tolppa pois ja samalla irtoaa murros. 5torxia maljasta auki,naputtele ja irroita malja,o-rengas puree kauluksessa kiinni joten voi olla tiukka. Itse varovasti taltalla naputtelin välistä niin alkoi irtoamaan.
Kasaus käänteisessä järjestyksessä.
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Vastaa Viestiin