
Tukikumeista + tehoista
Tukikumeista + tehoista
Aeroon pitäsi vaihtaa kaikki moottorin tukikumit tyhjäkäynnillä olevan ärsyttävän tärinän takia. Vrt Diesel. Kysymys kuuluukin, kuinka suuriin tehoihin "orkkis" kumit mielestänne riittävät, etteivät repeä ennen aikojaan? Tämäkin asia tietysti hyvin riippuvainen ajotyylistä, joten luokitellaan se rivakaksi - Ei repiväksi. PCS:ltä kun kumeja kysyin, tarjosi Riku mielestäni jotain Uretaani(?) tms. vaihtoehtoa orkkiksen tilalle... 

Honda Accord 2.2 CTDI-i Executive X 2006
VW Polo 1.4 Firstline 2002
BMW 320i E30
Ski-Doo Renegade MX-Z 1000cc
MB W126.022 (kesäauto)
9000 2.3T 1993 (isän)
VW Polo 1.4 Firstline 2002
BMW 320i E30
Ski-Doo Renegade MX-Z 1000cc
MB W126.022 (kesäauto)
9000 2.3T 1993 (isän)
Suosittelen powerflexejä mitä Riku on suositellut, koska vakio kumit on hetken hyvät, mutta antavat periksi ja lopuksi repeävät. Powerflex on suunnitelty lähes elinikäiseksi vakio kuin virityskäyttöön. Itselläni on kaikki powerflex kumit autossa ja on vain positiivista sanottavaa.
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
...puretaanilla saattaa tärinät hiukan lisiä pehmeämpiin gummeihin verrattuna? ...ei kuiteskaan liene seksuaalista merkitystä.
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77