![Kuva](http://xs72.xs.to/pics/06110/Kuva007.jpg.xs.jpg)
http://lerenet.no-ip.org/Video002.3gp
Niiteillähän tuo hammaskehä on kiinni noissa tonnareissa. Jotkuthan niitä on vissiin hitsailleet kiinni?espe kirjoitti:...ainakin edesmenneessä automaattiMirafiorissani (GM-laatikko)juurikin samanlainen ääni johtui laatikon hammaskehän ja turbiinin välisen välisen kolmen pultin liitoksen löystymisestä ja sitä myöten irtoamisesta... ja taas hinattiin...
Laatikossa ei välttämättä ole mitään vikaa. Sanoisin (kaksi kertaa sovitelevyn/starttikehän vaihtaneena), että vika on siinä. Varsinaista vauhtikehää ei automaattisessa ole, vaan momentinmuunnin ajaa sen asian.Stonde kirjoitti:Eli taitaa olla halvempaa vaihtaa samalla koko laatikko... siis käytetttyyn tietenkin. Perskele kun juuri sain vaihdettua pakoputkiston ja olin jo siinä luulossa, että taas mennään ilman vikoja kesään asti ainakin. Pitänee kysäistä mitä tuommoiselle operaatiolle tulisi hintaa mutta pahoin pelkään että samalla rahalla laitattaa tosiaan ehyen laatikon paikoilleen, itsellä kun ei ummoisia paikkoja ole missä autoa laitella vaikka tuon pakoputken nyt sainkin eräässä hallissa asentaa.
Tästä on jo aikaa ja se oli markka-aikaa. Kuitit ja muut on tukevasti tallessa, mutta jotenkin muistikuva on että homma kustansi 1800 markkaa,,, (voin olla väärässäkin).Stonde kirjoitti:Mitäs kustansi moinen homma?