Kauanko kestää tottua tonnariin 9-3SS:n jälkeen? (elämä on)

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
msp
"Tuplakaasari"
Viestit: 67
Liittynyt: To Joulu 02, 2004 08:13

Kauanko kestää tottua tonnariin 9-3SS:n jälkeen? (elämä on)

Viesti Kirjoittaja msp »

pakon edessä -03 93 sport sedan vaihtuu -88 9000 saabiin kertokaahan muut saabistit kauan menee että toivun järkytyksestä?

ps.en kuitenkaan sorru mihinkään foordiin tai toyotaan

[Edit: subject -Jope]
Mikkoz
"Aero"
Viestit: 376
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 22:41
Paikkakunta: jkl

Viesti Kirjoittaja Mikkoz »

Niin kauan kun istut 9 tonnisen rattiin.
9000 aero -97, 9000 cde -96
Boiga
"Hirsch"
Viestit: 779
Liittynyt: La Elo 16, 2003 17:46
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Boiga »

riippuuhan se varusteista :) Mut itse 9-3:sen koeajon jälkeen oli ihan mukava istahtaa oman 2.3T tonnarin sähkö/nahkapenkeille ;)
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla ;)
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7571
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Re: elämä on

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

msp kirjoitti:pakon edessä -03 93 sport sedan vaihtuu -88 9000 saabiin kertokaahan muut saabistit kauan menee että toivun järkytyksestä?

ps.en kuitenkaan sorru mihinkään foordiin tai toyotaan
Jos hyppäät 2.3T:n kyytiin niin toivut järkytyksestä, noin 3 km.n jälkeen
sen verran rajummin tuo 2.3T: repii kuin tuo "NG OXXL"
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Ei siinä kovin kauaa mene, kunhan totut vanhempaan(raskaampaan) olemukseen...saattaa löytyä jopa vahvuuksia verraten. :wink:
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

Tarkka aika laboratoorio-olosuhteissa on 4,45673 min :D
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
turkkaki
"Hölösuu"
Viestit: 1352
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 12:02
Paikkakunta: kauhajoki

Viesti Kirjoittaja turkkaki »

ite en ainakaan kokisi mitenkään pahaksi...

ennemminkin ongelmia on kokemuksesta, kun siirtyy 2,3 CDTA:n ratista omaan og 900:n... se vaatii kyllä hermoja.. jotenki en usko, että tonnari aiheuttaa mitään järkytystä.. isohan se tosin on, mutta niin ihana..
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa)
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Vuosi kohta takana tonttuilua kun OG9-3:sta piti hankkiutua eroon. Rehellisesti sanottuna minä en ole tottunut eli kokonaisuutena tuo kolkki oli mieluisampi kaveri.
msp
"Tuplakaasari"
Viestit: 67
Liittynyt: To Joulu 02, 2004 08:13

Re: elämä on

Viesti Kirjoittaja msp »

Jos hyppäät 2.3T:n kyytiin niin toivut järkytyksestä, noin 3 km.n jälkeen
sen verran rajummin tuo 2.3T: repii kuin tuo "NG OXXL"
mut siinä on vielä sellanen juttu et tuossa miun 93ss:ssä on 205hp/310nm ja siinä 9000:ssa on se vapaasti hengittävä 2.0(onks tuo sama kone mikä miulla oli -94 900:ssa 133hp.)

ps.voiko sitä saabiksi kutsua ku ei oo ees turboa :oops:
Saab-Poika
"Tuplakaasari"
Viestit: 67
Liittynyt: Ma Elo 01, 2005 23:13

Viesti Kirjoittaja Saab-Poika »

Näin se menee

Hommaa erittäin paljon erillaista turhaa ja tarpeellista tavaraa. Täytä sillä tontun takakontti ja hymyillen totea: eihän nämä mahtuisi 9-3:n kyytiin ja murheet unohtuu!!!???
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

No juu, kyllä varmaan 2,0 litranen vaparitonttu tuntuu mopolta 205hv SS:n jälkeen. Sinänsä auto on hyvä matkapirssi: tilava, suht. hiljainen ja taloudellinen. Mutta on kyllä auttamattoman vanhanaikainen SS:n rinnalla niin sisältä kuin ulkoakin...ja tuskin on edes ilmastointia tuossa karvalakkitonnarissa (?). Selkeä "downgreidaus", mutta omassa hinta- ja ikäluokassaan (hankinta ja käyttökulut huomioiden) parasta A-luokkaa.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
kristian
"Hölösuu"
Viestit: 2108
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 14:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kristian »

Kyllä tonnari on ikäluokkansa parhaimmistoa ainakin... Itellä oli justiinsa ´88 vapari-tonnari. Samaan aikaan talossa oli 15 vuotta uudempi Pösö 206 kauppakassina ja täytyy sanoa että kyllä tontulla oli paljon mukavampi päästellä :)
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
msp
"Tuplakaasari"
Viestit: 67
Liittynyt: To Joulu 02, 2004 08:13

Viesti Kirjoittaja msp »

V.J.S kirjoitti:...ja tuskin on edes ilmastointia tuossa karvalakkitonnarissa (?). Selkeä "downgreidaus", mutta omassa hinta- ja ikäluokassaan (hankinta ja käyttökulut huomioiden) parasta A-luokkaa.
löytyy automaatti ilmastointi siks tuo hinta (alle 2000e) kuulostaa hyvältä

ps.hintaan toki vaikuttaa kilometrit yli 400000 :?
msp
"Tuplakaasari"
Viestit: 67
Liittynyt: To Joulu 02, 2004 08:13

Viesti Kirjoittaja msp »

kiitos muuten palautteesta alkaa olla jo parempi olo ku muut saabistit on vähä piristäny mieltä.
ai parikertaa oon kuullu lähiaikoina kavereilta sanonnan miks se pitää olla saab? oon vastannu et ei sen pidä mutta valitsen parhaan minkä pelinappuloilla saa.......ois miulle kelvannu audi 100 tai ehkä joku volvokin
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

msp kirjoitti:.......ois miulle kelvannu audi 100 tai ehkä joku volvokin
Se olisi sitten vaatinut hiukan enemmän totuttelua.. :wink:
Vastaa Viestiin