CC-CD-CS

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
osku
"Turbo"
Viestit: 226
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 16:12
Paikkakunta: Oulu

CC-CD-CS

Viesti Kirjoittaja osku »

Yhdyttekö käsitykseen, että ennen cs:ää 5-ov on
halvempi ku cd ja taas sen jälkeen toisin päin?
Onko esim. ruoste jutuissa jotain cs:n hyväksi mitä
samanikäisessä cd:ssä ei olis? Vai onko tää vaan
mun ihan omaa tuntumaa? :?:
Loppuiko cd ja cs valmistus yhtäaikaa -98?
SAAB on nautinto tien päällä
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

En tiedä, voiko sitä hintaeroa määritellä tuollaisen funktion avulla, mutta saattaahan siinä ainakin CS:n rinnalla jotain perää olla.

CD:n valmistus loppui 96 tai 97.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Boiga
"Hirsch"
Viestit: 779
Liittynyt: La Elo 16, 2003 17:46
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Boiga »

CC ja CD korit eivät ole sinkittyjä, CS ja uudempi keulanen CD ovat sinkittyjä. CD:n valmistus loppui -97 ilmeisesti ja CD -98.

Tuo hintahan ny lähinnä menee noin että CS on kalliimpi kuin CD koska korimalli on ns. uusi :)
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla ;)
puu
"Hölösuu"
Viestit: 1525
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 11:28
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja puu »

Koska muuten toi CD:n keula muuttui malalaksi?
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

M95 oli ensimmäinen matalakeula-CD.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Vastaa Viestiin