Haeskelin sopivaa aihetta sitä kuitenkaan löytämättä.
Yksinkertainen kysymys. Mikä on oikea astemäärä täyspaineen termostaattiin? Tarjolla on 89 ja 82 asteiset. Oma auto on Aero, jossa on hieman kutiteltu konetta. Olisiko tuo 82 järkevämpi kuitenkaan talvilämpöjä menettämättä vai 89? Ohjakkaas nyt oikeaan suuntaan.
Vastaisuuden varalle hakusanaksi myös termari.
Matti
Termostaatti
Termostaatti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä
Sitä täytyis kysyä varmaan niiltä insinööreiltä jotka ovat koneen suunnitelleet.. Talvella sitten joutuu sen eteen luultvasti et moottori käy liian kylmänä ja sitten vaihdetaan taas termostaattia..
En vaan itse jaksais.. No tulee vaihdettua sitten nesteet samalla useammin..

#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
noh vaihdetaan toi ja katotaan talvella sitten mikä on tilanneTasapaino akseli kirjoitti:Sitä täytyis kysyä varmaan niiltä insinööreiltä jotka ovat koneen suunnitelleet.. Talvella sitten joutuu sen eteen luultvasti et moottori käy liian kylmänä ja sitten vaihdetaan taas termostaattia..En vaan itse jaksais.. No tulee vaihdettua sitten nesteet samalla useammin..

Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla 
