KErron hieman taustoja
Ostin -94 aeron ja silloin jo tiesin että auto ei ole ihan kunnossa..........luulin ihan pikku viaksi.
Auto toimi ihan hyvin siihen asti kun kierroksia tuli 2400-3500 väliin sillin ahdot katos kokonaan.
Tarkastin tietty kaikki pikkuletkut.........vaihdoin ne ei apua.
Vaihdoin mankku venttiilit.
Takaiskuventtiilin
pop offin
tulpat
sytkäkasetin
kolmitie venttiilin
pensasutin
ilmasutin
eikä mikään auttanut
autoon oli vaihdettu myös kaasuläppäkotelo jo aiemmin.
Onneksi sain täältä manuaalin missä oli kaasuläpän parttinumerot
autossa oli kuin olikin 2,0 l kaasuläppä
vaihdoin sen eilen ja nyt jo hymyilyttää
nyt auto jo loikka niin kuin sen pitääkin
Eli edelleen KIITOS kaikille joilta olen apua kysellyt.
terv JAri
Kiitos kaikille auttaneille
-
- "Turbo"
- Viestit: 242
- Liittynyt: Ke Loka 22, 2003 17:26
- Paikkakunta: Riihimäki
Kiitos kaikille auttaneille
Kaikki alle 2 bar ahtavat ovat vapareita!
Saabit 9-5 2.3 tbo, 9-5 3.0 tiD, 9000 aero ,900 2,3 ja jokunen muu riiska
Nyt joutunee ajeleen....vaparilla auts.Teck 2 ja Isat löytyvät myös Riihimäeltä...
Saabit 9-5 2.3 tbo, 9-5 3.0 tiD, 9000 aero ,900 2,3 ja jokunen muu riiska
Nyt joutunee ajeleen....vaparilla auts.Teck 2 ja Isat löytyvät myös Riihimäeltä...
-
- "Turbo"
- Viestit: 242
- Liittynyt: Ke Loka 22, 2003 17:26
- Paikkakunta: Riihimäki
joo välillä tuskastutti
KOtelo oli pelkästään väärä.muuten ehjä mittasin
ja eri eri numerolla
t j
ps en muuten tiennytkään että tuollaisella ruiskulla on myös 2 l koneita.
Ei oo tullut yhtään vastaan
ja eri eri numerolla
t j
ps en muuten tiennytkään että tuollaisella ruiskulla on myös 2 l koneita.
Ei oo tullut yhtään vastaan
Kaikki alle 2 bar ahtavat ovat vapareita!
Saabit 9-5 2.3 tbo, 9-5 3.0 tiD, 9000 aero ,900 2,3 ja jokunen muu riiska
Nyt joutunee ajeleen....vaparilla auts.Teck 2 ja Isat löytyvät myös Riihimäeltä...
Saabit 9-5 2.3 tbo, 9-5 3.0 tiD, 9000 aero ,900 2,3 ja jokunen muu riiska
Nyt joutunee ajeleen....vaparilla auts.Teck 2 ja Isat löytyvät myös Riihimäeltä...
Re: joo välillä tuskastutti
Niin sitä ihmettelen itsekin, missähän 2litraisessa on ollut TCS..?Need more speed kirjoitti:KOtelo oli pelkästään väärä.muuten ehjä mittasin
ja eri eri numerolla
t j
ps en muuten tiennytkään että tuollaisella ruiskulla on myös 2 l koneita.
Ei oo tullut yhtään vastaan
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: joo välillä tuskastutti
Villi arvaus, Italian aerot?Tri-Lo kirjoitti:Niin sitä ihmettelen itsekin, missähän 2litraisessa on ollut TCS..? :? (kertokaa viisaammat :) )Need more speed kirjoitti:KOtelo oli pelkästään väärä.muuten ehjä mittasin
ja eri eri numerolla
t j
ps en muuten tiennytkään että tuollaisella ruiskulla on myös 2 l koneita.
Ei oo tullut yhtään vastaan
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: joo välillä tuskastutti
Mmm, ainoa mikä kävi mielessäni.Tobbana kirjoitti:Villi arvaus, Italian aerot?
-Sami
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)