Mistä vaihdekepin nuppi?
Mistä vaihdekepin nuppi?
Yritin haulla mutten saanut tulosta... Elikkäs, mistähän löytäisin tai ranettaisin vaihdekepin nupin tonttuun? Tuo orkkis kun lähtee ilman sen kummempia näköjään irti, hieman nitkuttaa ja kikkailee niin lähtee:)
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla 

Minkäslaista nuppia haet? Jos kiinnitys on samanlainen, kuin vanhan satkun kepissä, eli siinä nupissa on hahlo sitä pakkisysteemiä varten, niin mulla olis Saabin orkkis puunuppi kyseiseen keppiin. Uudemmassa kepissähän on ihan eri systeemi sille pakkisalvan kiinnitykselle. Kuvan tuosta tarpeettomasta voin lähettää tarvittaessa.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
hmm... toi on yksinkertainen, eli siis siinä on jousi tuon tangon päässä (joka menee sitten nupin sisään). Ja siinä nupissa on sen verran syvennystä että tuo pakkilukon juttu menee uppoaa sinne nupin sisään.
Pitää miettiä tota puunuppia, enemmän halajan toistaiseksi harmaan väristä, mutta mahdollisesti puupaneelit on tulossa autoon... Jos laitat mailiin kuvan? janne piste kojo ät nic piste fi
Pitää miettiä tota puunuppia, enemmän halajan toistaiseksi harmaan väristä, mutta mahdollisesti puupaneelit on tulossa autoon... Jos laitat mailiin kuvan? janne piste kojo ät nic piste fi

en mä halua tota samaa laittaa takastevisu kirjoitti:Tai sitten laitat jollain liimalla takaisin kiinni kuten itse tein.

Pitää kurkata sparcon mallistoa... ja teen autoa vain oman miellyttävyyden kannalta, ja silmänilo on mukava ilo...