koneen vaihto 9000

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Avatar
TurboTurpa
"Aero"
Viestit: 396
Liittynyt: Ke Huhti 19, 2006 10:27
Paikkakunta: Halsua

koneen vaihto 9000

Viesti Kirjoittaja TurboTurpa »

Ois aikomus joskus myös heittää kone joskus tästä turbosta , tommoseen kuin saab 9000 i (AIRLOW) korisarjalliseen saabiin ja viksata ja ehkä modata konetta samalla hiukan :P

Onko kellään kokemusta tämmöisestä operaatiosta (pitääkö vaihtaa muutakin kuin turbon pakolliset tarvitsemat apulaitteet ESIM: johtosarjoja jne... :?:
jpjk
"Viggen"
Viestit: 647
Liittynyt: To Elo 19, 2004 20:37
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jpjk »

Käsittääkseni turbokoneen laittaminen iivariin on melko suuri työ. Helpommalla pääset, kun hommaat jostain hyväkuntoisen turbon korin, isket siihen koneen ja otat airflowit iivarista.
900 Lux T16 -84
900 Finlandia -82
fbl364
"Turbo"
Viestit: 268
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2005 14:03
Paikkakunta: Espoo

Ei mahdotonta

Viesti Kirjoittaja fbl364 »

Suuri homma on. Itse koneen vaihto on helpointa. Ongelmia tulee, mikäli vuosimalleiltaan luovuttaja ja istutettava ovat kovin erilaiset. Johdotuksissa on melkoinen ero v. 91 eteenpäin. LH2.2 mallit on simppeleimmät, mutta LH2.4 versioista lähtien homma vaikeutuu. Vastaavia projekteja on kuitenkin tehty useita ja hyvin ovat muutoskatsastuksestakin selvinneet. Haulla löytynee hyviä esimerkkejä?
Vastaa Viestiin