Kävin viime viikolla katsastamassa H&R:n laskusarjan tonnariini. Oli keskimääräistä tarkempi katsastusinsinööri, kun merkkasi erikoishuomautuksiin myös taka-akselin vähentyneen akselimassan (980kg->870kg). Kaveri kun rupesi juttelemaan henkilöluvun vähennyksestä,koska paino pienenee, mutta onneksi pysyi vielä 5:lle rekisteröitynä. Meinasi Saabista tulla nelipaikkainen "urheiluauto".
Onko muilla vastaavia kokemuksia laskusarjan katsastuksesta?
PS.Onneksi Hella on merkannut 1000FF rallipistevaloihin referenssi luvun (37.5) niin pienellä, että sitä on vaikea havaita, niin ei tullut merkintää rekisteri otteeseen, kun ylitys oli vain "10" (25+25+17.5+17.5, katsastusmies kun muisti normaalien 1000FF:en referensiksi 17.5)
Laskusarjan katsastus
Laskusarjan katsastus
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Tässä mun "tarina":
93t sport kirjoitti: KONIT KATSASTETTU 09.02.04
Eli kävin katsastamassa alustasatsin ja homma meni hyvin.
Auto nosturille, katsottiin että "on ne konit" ja auto alas, eli siis mitään repimisiä tms. ei suoritettu.
Tsekattiin TUV-todistus ja se että pyöräkulmat on tarkistettu ja niistä otettiin kopsut liitteeksi katsastus-sedälle.
Sitten mitattiin ~mitta pyörän keskeltä lokkiksen reunaan ja se oli siinä.
Rekkariotteeseen tuli alla oleva maininta.
Uus ote käteen ja moikka.
Ai niin, koko katsastushomma kustansi 20€, muíja sano että sain halavalla...
Helppoo ku heinän teko
Toivottavasti Soneran servu suostuu näyttämään kuvan...
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.