Onkohan kukaan koittanut, miltä OG satkun 5,5x15" AERO-vanteet (4x108) näyttävät tonnarin alla? Hieman syvällehän ne varmaan menevät, mutta lieneekö lopputulos niin härski , että kannattaa unohtaa homma heti kättelyssä... ?
Kun tässä kesäkumeja muutenkin piakkoin vaihdellaan alle, niin kävi tuommoinenkin vaihtoehto (pienessä) mielessä.
Onkohan kukaan koittanut, miltä OG satkun 5,5x15" AERO-vanteet (4x108) näyttävät tonnarin alla? Hieman syvällehän ne varmaan menevät, mutta lieneekö lopputulos niin härski 8O , että kannattaa unohtaa homma heti kättelyssä... ?
Kun tässä kesäkumeja muutenkin piakkoin vaihdellaan alle, niin kävi tuommoinenkin vaihtoehto (pienessä) mielessä.
Nuo sigussa olevat "pulla-airotkin" näyttävät pieniltä/kapeilta tonnarin alla, vaikka ovatkin 6" leveät. Itse en laittaisi 5.5" leveitä tonnarin alle, mutta kukin tavallaan. :)
tetammi kirjoitti:Itsellä oli viime talvena hetken ET40 short spoket CC:n alla eikä noi oikein edustavat olleet mutta siistimmät kuitenkin kuin peltivanteet.
Yhden CS:n tiiän missä tuollaiset on ja kyllä ne aika nöpön näköiset siellä on.
eli voihan noi laittaa jos valmiiksi löytyy mutta itse en tonnariin tuollasia ostais.
Minulla jäi, viime syksynä lunastukseen menneestä 900T -88:sta lähes ajamattomat 185 talvirenkaat 900T:n alkuperäisillä alu-vanteilla. Kun CS oli talvirenkaiden tarpeessa laitoin ne siihen alle. Renkaat näyttävät tonnarin alla vähän kapeilta, mutta silmä tottuu . Teemu on mahdolliseti bongannut minun kulkuneuvoni.
terv. punainen CS Piikkiöstä
Nojoo kumminki mulla on CS:säs satkun pellivanteet ja on ne aika pellen näköset... Muistuttaa lähinnä vanhaa Hiacee mutta kyllä ne paremman puuttees siä pyörii.
Itse en kyllä maksais siitä lookista mutta aerot on aerot, voihan ne hyvältä näyttää kunnes tulee toinen tonttu vierelle joissa on mukavampi ET-luku vanteis.