-87 tomaatti loota sanoi rintintin kun laitoin N:ältä D:eelle jonka jälkeen ei ottanut enää mitään pykälää silmään. Öljyt pysyvät sisällä.
Jopa P:eellee keppiä työntäessä rilisee, vedettiin pimeällä eilenillalla tuohon pihalle, piti vedettäessä pientä rilinää nopeuden mukaan(moottori kävi vetämisen ajan).
Olisiko heittää hyviä arvauksia jotta mistä johtuu moinen?
Onneakin oli matkassa, olin juuri kääntymässä huoltoasemalle tankaamaan ja säästyipä tuo 65€
Automaatti rintintin....
- riisipussi
- "Aero"
- Viestit: 369
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
- Paikkakunta: Varkaus
- riisipussi
- "Aero"
- Viestit: 369
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
- Paikkakunta: Varkaus
Powermaticista on kuulunut monella suunnalla hyvää niin työssä kun hintatasossakin.Mimmi kirjoitti:En valitettavasti minäkään osaa vastata tuohon. Automaattilaatikkoja korjaa pääkaupunkiseudulla ainakin Powermatic ja Helsinki Automatic Center Jaakko Husso.
Powermaticista on omakohtaisia hyviä kokemuksia (ei kuitenkaan SAABilla) ja Husso on hyvämaineinen.
Ehkä viisain ratkaisu voi tuohon olla kun etsii käytetyn laatikon,
remonttien hinnat ovat aika tyyriitä.
Yksi villi arvaus on että momentinmuunnin on hajonnut, koska kaikki vaihteet poistuneet. Monasti momentinmuuntimen rikkoutuminen särkee laatikonkin, muuntimesta pääsee laatikkoon kappaleita.
Hyvä merkki on että öljyt kesti sisällä, olen nähnyt useita jenkkilootia jotka on päästäneet öljyt ja joskus kalutkin pihalle. Aika surkeista aihioista on kasanneet vielä toimivia.
Tuossa jotain poppamiehiä: http://kotisivu.mtv3.fi/ChevroletAstro/ ... tikkoasiaa
Konehuolto Siekkinen Kari
Hovilanpuisto 2 A 1
71800 Siilinjärvi
Puh: 0400-671727
Tuosta olen kuullut kanssa hyvää jenkkipiireissä ja hintataso tuolla leveysasteella voi olla ihan toista kun pääkaupunkiseudulla.
9000 CD 2.3 -90
Siekkinen korjasi syksyllä ainakin yhden tontun loodan eikä ilmeisesti ryöstänyt silloinkaan asiakasta.
Looda muuten painaa yli 70kg, joten kandee olla nosturi myös lootalle ja käyttää pultteja ohjureina kertoi työn tehnyt kaveri.
Ihmetteli vain koeajon jälkeen kun aina isompaan vaihtaessa sutiminen vain jatkui....
Looda muuten painaa yli 70kg, joten kandee olla nosturi myös lootalle ja käyttää pultteja ohjureina kertoi työn tehnyt kaveri.
Ihmetteli vain koeajon jälkeen kun aina isompaan vaihtaessa sutiminen vain jatkui....
Re: Automaatti rintintin....
Arvauksena vois heittää että laatikon öljypumppu on levinnyt totaalisesti.herba63 kirjoitti:-87 tomaatti loota sanoi rintintin kun laitoin N:ältä D:eelle jonka jälkeen ei ottanut enää mitään pykälää silmään. Öljyt pysyvät sisällä.
Jopa P:eellee keppiä työntäessä rilisee, vedettiin pimeällä eilenillalla tuohon pihalle, piti vedettäessä pientä rilinää nopeuden mukaan(moottori kävi vetämisen ajan).
Olisiko heittää hyviä arvauksia jotta mistä johtuu moinen?
Onneakin oli matkassa, olin juuri kääntymässä huoltoasemalle tankaamaan ja säästyipä tuo 65€
Kuten edellä mainittu niin momentinmuunin voi olla levinnyt ja laatikosta momentinmuuntimelle tulevien akselien boorit sökönä. Jos pelkkä öljypumppu on sökö ja mitään irtotavaraa ei oo päässy liikenteeseen niin ei oo paha rasti ite korjata. Suurin homma on tosiaan sen julmetun painavan laatikon irrotus/asennus.
Kiitos vinkeistä, juu tosiaan tuolla tonnarilla on vasta 406000 ajettu eli ei juuri mitään
Arvauksia on ollut tuosta pumpusta ja akselin katkeamisesta, vapaakytkimeen, menee kuiteskin muutama päivä ennenkuin pääsen tähän projektiin, pitää saada tuo toinen ajoon ja siinä on nuo pakokaasupäästöt
Öljypumppu jos vielä laulaa nähnee tuon öljyntasosta käynnissa ja sammuksissa, ulkoiset akselit näen kunhan saan sisälle ylös ja pyörät irti.
Arvauksia on ollut tuosta pumpusta ja akselin katkeamisesta, vapaakytkimeen, menee kuiteskin muutama päivä ennenkuin pääsen tähän projektiin, pitää saada tuo toinen ajoon ja siinä on nuo pakokaasupäästöt
Öljypumppu jos vielä laulaa nähnee tuon öljyntasosta käynnissa ja sammuksissa, ulkoiset akselit näen kunhan saan sisälle ylös ja pyörät irti.