ovet
-
- "Tuplakaasari"
ovet
sopiikohan 89 mallisen tonnarin ovet 9000cs 95 malliseen??
-
- "Tuplakaasari"
ovet
omat ovet on ihanruosteessa ja olis tiedossa tollaset ehjät vanhan saabin ovet!
Kyllä se korrosiitti syö uudemmatkin tonnarit, pidolla on suuri merkitys, sekä tietenkin säännöllisellä lisäsuojaamisella.Kurko kirjoitti:Ei kai nää uudemmat mitään focuksia ole. :?
Mulla ainakin edellisestä 88:sta rupes ovet häviämään.
Tässä sinkatussa 97:ksa ei ole mitään huolta noiden ovien kanssa.
Eikä kyllä muutenkaan ton korin kestävyyden osalta.
Vasta oli ruottinmaalla myynnissä mätä '95, ajettu toki puolisen miljoonaa ja muutenkin ollut nähtävästi suht huonolla pidolla, että mätänee ne viimeisetkin tonnarit. :)
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Kuraläpät
Uudemmissa suurimman ongelman aiheuttaa kuraläppien puuttuminen. Kivet hakkaa maalipinnan rikki, jonka jälkeen pinta on alttina ruosteelle.
Sisältäpäin ruostuminen on käsittääksen juuri vanhempien tonnareiden ongelma.
Pidosta:
Mulla oli viime syksynä kaksi samanlaista tonnaria(-96). Toinen on ruostesuojattu ja olen sen toinen omistaja. Ollut minulla nyt 5 vuotta ja pari vuotta sitten korjasin ovien kumilistojen alusien maalit (lohkeillut pois). Tälläkin hetkellä ovet täysin moitteettomassa kunnossa. Kun taas toisen tonnarin ovien alareunat oli jo kertaalleen maalatut ja jälleen oli alapinta pintaruosteessa (ei kuraläppiä). Tästä toisesta oli myös etulokasuojista llistojen alla jo peltiä hävinnyt.
Molemmista otin ovipahvit pois ja sisältä olivat molemmat täysin ruosteettomia
Sisältäpäin ruostuminen on käsittääksen juuri vanhempien tonnareiden ongelma.
Pidosta:
Mulla oli viime syksynä kaksi samanlaista tonnaria(-96). Toinen on ruostesuojattu ja olen sen toinen omistaja. Ollut minulla nyt 5 vuotta ja pari vuotta sitten korjasin ovien kumilistojen alusien maalit (lohkeillut pois). Tälläkin hetkellä ovet täysin moitteettomassa kunnossa. Kun taas toisen tonnarin ovien alareunat oli jo kertaalleen maalatut ja jälleen oli alapinta pintaruosteessa (ei kuraläppiä). Tästä toisesta oli myös etulokasuojista llistojen alla jo peltiä hävinnyt.
Molemmista otin ovipahvit pois ja sisältä olivat molemmat täysin ruosteettomia
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx