Jeah, omanikin leimasin tänään..oli vikalistalla vain ja ainoastaan oikean puolen alapallo, jossa ihan himppu väljää...vaihatin sitten samalla alatukivarren takapuslat, kun olivat myös väljät, mutta inssi ei huomannu niitä..mutta nyt taas mukava huristella tuoreella leimalla..vaikka sama auto se on kun ennenkin leimaa
noo.. onnee vaan leiman saaneille.
Itsellä ongelma ennen katsastusta on liki kokoajan palava ABS:n merkkivalo.
Joku pyörän anturi on varmaan sökö, mut ei ole löytyny sopivasti innostunutta tyyppiä joka vois mitata anturtit, et pääsis vaihtaan rikkinäisen anturin poijes
jarrikka kirjoitti:noo.. onnee vaan leiman saaneille.
Itsellä ongelma ennen katsastusta on liki kokoajan palava ABS:n merkkivalo.
Joku pyörän anturi on varmaan sökö, mut ei ole löytyny sopivasti innostunutta tyyppiä joka vois mitata anturtit, et pääsis vaihtaan rikkinäisen anturin poijes
Tarkasta se ABS boksille menevä pistoke, näissä on ollut kosteus/hapettumis ongelmia yllättävän paljon.
Tuo kiinnostais muaki, CD joka on ajossa saattaa jossain sopivassa kuopassa lyödä valon palamaan, jos käyttää virrat pois toimii taas hienosti kunnes seuraava passeli täräys tulee.
mä haluaisin tietää että kun vie autoa katsastukseen ja pitäis saada sen ajaksi toi ABS-valo pois palamasta. auttaisko esim jonkun releen irroitus väliaikaisesti ja sitten kun auto on turvallisesti leimattu alkais hakea vikaa ja sitä miten sen korjataan
En tarkoittanut palikoita jemmata vaan saada valo pois päältä siksi hetkeksi ku katsastus-setä ihailee autoa ja valon aiheuttaneen vian korjauttamista sen jälkeen kun taloudellinen tilanne sallii paremmin korjaamolle menon. Autollahan pystynee ajamaan myös ilman ABS:a