Käynnistyksettömyys 9000CS 2,3T 92
Käynnistyksettömyys 9000CS 2,3T 92
Ei perskutarallaa lähde käyntiin kansipahvin vaihdon jälkeen. Kuvittelin
saaneeni kaikki piuhat ja letkut takas, mutta bensapumppu ei anna ainetta, eikä lupaile. Tod. näk. ei saa kipinääkään, koska annoin pumpulle
jatkuvaa lisävirtaa, eikä auttanut.
Varoitukset sammuu , eikä jää vilkkumaan. Startatessa palaa check engine- valo .
Ei kai tuon ikäisessä ole käynnistyksenestoa???
Missä piilee kampikulman tunnistin, jos vaikka olisi siitä piuha vielä irti???
saaneeni kaikki piuhat ja letkut takas, mutta bensapumppu ei anna ainetta, eikä lupaile. Tod. näk. ei saa kipinääkään, koska annoin pumpulle
jatkuvaa lisävirtaa, eikä auttanut.
Varoitukset sammuu , eikä jää vilkkumaan. Startatessa palaa check engine- valo .
Ei kai tuon ikäisessä ole käynnistyksenestoa???
Missä piilee kampikulman tunnistin, jos vaikka olisi siitä piuha vielä irti???
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Käynnistyksettömyys 9000CS 2,3T 92
Kampiakselin hihnapyörän takana.queque kirjoitti: Missä piilee kampikulman tunnistin, jos vaikka olisi siitä piuha vielä irti???
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Siis "takana", ei alla, eikä sivussa, vaan kuullostaa aikas sisäiseltä...
Mitä tietä sinne piuha tulee???
Ai niin... semmoinen kommentti vielä, että tuli halvalla vinkillä korjattua
1500 euron läppäkotelovika... Ladan pissapojasta vaan varaosa...
Kaikki sanoivat täällä vaan "road to hell" eli paaliauto , helposti on poijaat
paalaamassa hyviä autoja , kun vian saa korjattua ilmaiseksikin.
Suosittelenkin tarkistamaan ensin pikkuasiat ja sitten menemään noihin
kalliisiin osiin. Tämä sääntö on usein työelämässäkin toiminut.
Löytyisi vaan tuo pikkutekijä taas, millä saisi auton käyntiin. Täytyy vielä vesipumppukin vaihtaa näköjään, mutta olis mukava ottaa savut välissa.
On muuten maailman makein peli ajella tuolla siperian nopeusrajoittamilla
aroilla tuollainen parisataaheppanen. (Lue:siperian arot alkaa vaalimaalta)
Ihmettelee vaan mutkissa töyssyjen lisääntymistä, ennen kuin katsoo
nopeusmittarin näyttävän liki pari markkaa...
Mitä tietä sinne piuha tulee???
Ai niin... semmoinen kommentti vielä, että tuli halvalla vinkillä korjattua
1500 euron läppäkotelovika... Ladan pissapojasta vaan varaosa...
Kaikki sanoivat täällä vaan "road to hell" eli paaliauto , helposti on poijaat
paalaamassa hyviä autoja , kun vian saa korjattua ilmaiseksikin.
Suosittelenkin tarkistamaan ensin pikkuasiat ja sitten menemään noihin
kalliisiin osiin. Tämä sääntö on usein työelämässäkin toiminut.
Löytyisi vaan tuo pikkutekijä taas, millä saisi auton käyntiin. Täytyy vielä vesipumppukin vaihtaa näköjään, mutta olis mukava ottaa savut välissa.
On muuten maailman makein peli ajella tuolla siperian nopeusrajoittamilla
aroilla tuollainen parisataaheppanen. (Lue:siperian arot alkaa vaalimaalta)
Ihmettelee vaan mutkissa töyssyjen lisääntymistä, ennen kuin katsoo
nopeusmittarin näyttävän liki pari markkaa...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Ei se ole kuin varustelutason merkki tuo E. Eli CS on karvalakki viistoperä, CSE sama vähän paremmilla vakivarusteilla. Sama juttu CD ja CDE, korimallina konttiperä.queque kirjoitti: Ja sanokaapas viisaat vielä mikä on tuo E , meinaan CS vai CSE ja CD vai CDE ??? Itse en ole keksinyt .
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Niin se taitaa olla,että tuli vasta -92 jälkeen käyttöön, koska tuo omani
on kohtuu varusteltu. Ilmastointi, sähköikkunat ja peilit,takalasin pesin yms. ja on "vain" CS . Ei toki ole niitä osin korinvärisiä puskureita.
Lähti jo käyntiinkin, mutta nyt ei taas lähde. Johtoja vähän hetkutin.
Jäi vielä paria pykälää vilkkumaan tauluun, mitähän nekin taas tarkoitti?
on kohtuu varusteltu. Ilmastointi, sähköikkunat ja peilit,takalasin pesin yms. ja on "vain" CS . Ei toki ole niitä osin korinvärisiä puskureita.
Lähti jo käyntiinkin, mutta nyt ei taas lähde. Johtoja vähän hetkutin.
Jäi vielä paria pykälää vilkkumaan tauluun, mitähän nekin taas tarkoitti?