kävimpäs shoppailemassa
kävimpäs shoppailemassa
CC tonnari kelpas eteenpäin ja piti lähteä ruottin puolelle käymää, josko löytyis halpa uudempi tilalle.
Ja takasin tulin tollasen kanssa -> http://koti.phnet.fi/manneri/uudempi/
vm -95 kopalla rullattu 416000, mutta kone on 97 aerosta ja alle 100000 ajettu. Vahvistettu loota ja aeron kytkin, TD04 turbo, 3" putki koko matkan ja lastukin vielä.
Vähän joutuu pajalla käyttämään, mutta sisältä on tosi siisti. lokaria pitää vähän fiksata ja tuulilasi vaihtaa.
Mutta eiköhän se siittä sitte pikkuhiljaa etene.
Ja takasin tulin tollasen kanssa -> http://koti.phnet.fi/manneri/uudempi/
vm -95 kopalla rullattu 416000, mutta kone on 97 aerosta ja alle 100000 ajettu. Vahvistettu loota ja aeron kytkin, TD04 turbo, 3" putki koko matkan ja lastukin vielä.
Vähän joutuu pajalla käyttämään, mutta sisältä on tosi siisti. lokaria pitää vähän fiksata ja tuulilasi vaihtaa.
Mutta eiköhän se siittä sitte pikkuhiljaa etene.
9000 2.3T -95
Chevy Van 6.2D -89
jäsen
Chevy Van 6.2D -89
jäsen
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä
Noniin katsastus konttorilla käytiin ja tuli pieni muotoinen onkelma.
Saapashan on CE-tyyppihyväksytty ja näin ollen ei tarvii yhdenmukaisuus-todistusta.
Mutta mutta.... madallusjousetpa ei kuulu ko tyyppihyväksyntään ja nyt mun pitää hommata CE-tyyppihyväksyntä todistus noille jousille, koska ne pitää muutoskatsastaa.
Eli onko noita jousia olemassa miljoona erimerkkistä mitkä käy CSE-malliseesn tonnariin? Jouset on ainakin tulenpunaiset, mutta mitään merkkiä ei niistä kattastussedän kanssa löydetty, vaikka kahteen likkaan koitettiin etsiä.
Josko joku tietävä osais kertoa minkä merkkiset ne saattais olla vai voiko niitä olla se kyseinen miljoona erimerkkisiä?
Saapashan on CE-tyyppihyväksytty ja näin ollen ei tarvii yhdenmukaisuus-todistusta.
Mutta mutta.... madallusjousetpa ei kuulu ko tyyppihyväksyntään ja nyt mun pitää hommata CE-tyyppihyväksyntä todistus noille jousille, koska ne pitää muutoskatsastaa.
Eli onko noita jousia olemassa miljoona erimerkkistä mitkä käy CSE-malliseesn tonnariin? Jouset on ainakin tulenpunaiset, mutta mitään merkkiä ei niistä kattastussedän kanssa löydetty, vaikka kahteen likkaan koitettiin etsiä.
Josko joku tietävä osais kertoa minkä merkkiset ne saattais olla vai voiko niitä olla se kyseinen miljoona erimerkkisiä?
9000 2.3T -95
Chevy Van 6.2D -89
jäsen
Chevy Van 6.2D -89
jäsen
Kävin tänään viemässä tulliin kauppakirjan, jota ei aikaisemmin ollut. Sain siihen kaksi viikkoa aikaa toimittaa sellaisen lapun tullille.
Noh siinä sitte turistiin niitä näitä ja se tullin ukko katteli niitä papereita ja tuumas, että täällä on jo määritetty markkina-arvo, minkä perusteella tulee vero.
Arvoksi olivat arponeet 2600 euroa. Tullin ukko hakkas kalkulaattoria ja sano
että "Veroks tulee sitte 899 euroa. Jaah, mutta täällä on lokari lommolla ja etupuskuri kans. No se on sitte jonkunverran vähemmän".
Kestää kuulemma muutaman viikon ennenkuin lappu tulee kotiin, mutta ei se mitään ite olin varautunut parin tonnin veroihin......
Noh siinä sitte turistiin niitä näitä ja se tullin ukko katteli niitä papereita ja tuumas, että täällä on jo määritetty markkina-arvo, minkä perusteella tulee vero.
Arvoksi olivat arponeet 2600 euroa. Tullin ukko hakkas kalkulaattoria ja sano
että "Veroks tulee sitte 899 euroa. Jaah, mutta täällä on lokari lommolla ja etupuskuri kans. No se on sitte jonkunverran vähemmän".
Kestää kuulemma muutaman viikon ennenkuin lappu tulee kotiin, mutta ei se mitään ite olin varautunut parin tonnin veroihin......
9000 2.3T -95
Chevy Van 6.2D -89
jäsen
Chevy Van 6.2D -89
jäsen
manneri kirjoitti:Noniin katsastus konttorilla käytiin ja tuli pieni muotoinen onkelma.
Saapashan on CE-tyyppihyväksytty ja näin ollen ei tarvii yhdenmukaisuus-todistusta.
Mutta mutta.... madallusjousetpa ei kuulu ko tyyppihyväksyntään ja nyt mun pitää hommata CE-tyyppihyväksyntä todistus noille jousille, koska ne pitää muutoskatsastaa.
Eli onko noita jousia olemassa miljoona erimerkkistä mitkä käy CSE-malliseesn tonnariin? Jouset on ainakin tulenpunaiset, mutta mitään merkkiä ei niistä kattastussedän kanssa löydetty, vaikka kahteen likkaan koitettiin etsiä.
Josko joku tietävä osais kertoa minkä merkkiset ne saattais olla vai voiko niitä olla se kyseinen miljoona erimerkkisiä?
Omassani on myöskin kirkkaan punaiset madallusjouset ja niistä löytyi merkintä 350 VA GHIRSCH.....
Multakin katsastusmies kysyi papereita, mutta kun niitä ei ollut, sanoi hän löytävänsä netistä sopivat tiedot tai hyväksynnät, eikä niitä tarvinnut itse etsiä.
Rekisteriotteeseen on merkinnyt 34 cm pyörän keskeltä lokasuojan reunaan
Taitaa tässäkin asiassa olla monenlaista käytäntöä eri katsastuskonttorien kesken.....
9-3 1,9 TiD -08 (myyty)
9-3 2,2 Tid -99 (myyty)
9000 Aero -95 performance by Hirsch (myyty)
9000 CS 2.3T -98 (myyty)
900 2.1 16v -93 (myyty)
#2526
9-3 2,2 Tid -99 (myyty)
9000 Aero -95 performance by Hirsch (myyty)
9000 CS 2.3T -98 (myyty)
900 2.1 16v -93 (myyty)
#2526
Mitä hemmettiä, vaikka onkin paljon ajettu niin _noin_ vähän?! Saakohan tuohon päätökseen vedota jotenkin..hmm, ei paljon tarvi miettiä mihin ilmansuuntaan syyslomamatka suuntautuu mikäli ne noin paljon oikeasti tippuu.manneri kirjoitti:"Veroks tulee sitte 899 euroa. Jaah, mutta täällä on lokari lommolla ja etupuskuri kans. No se on sitte jonkunverran vähemmän".