Eli kysymys kuuluupi koskettaen esim. 9000 CDi vm -89:ä.
Missä sijaitsee tarkalleen tuo 9000:n NAKUTUSTUNNISTIN?
Ja mitäpä johtoja/ja tai letkuja siinä ompi kiinni?
Sekä mitä vaikutuksia voi olla VIALLISELLA NAKUTUSTUNNISTIMELLA?
9000 ja nakutustunnistin CE-valo 4x
9000 ja nakutustunnistin CE-valo 4x
Viimeksi muokannut eeroolli, La Heinä 15, 2006 21:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Saabismia jo vuodesta 1984
9-5 2,3 Turbo SE Aut. -98 (käyttökuljetin)
Kawasaki ZX10r Lime Green (kesäkuljetin)
9000 CD i:ssä ei ole tuota nakutustunnistinta?
Kiitos vastauksesta, mutta mikäpä on tuo esim. MOTONETIN sivuilla oleva:
9000 Bosch-nakutustunnistin 2,0i 87--93 ja 2,0Turbo 87--91 48-8394 52.90 ???
Vihje: Bosch-nakutustunnistin on B202-moottoreihin 87--. . 48-8394 52.90 ???
* Siinähän puhutaan myöskin ruiskusta ja turbosta?
Minä ainakin löysin ainakin omasta CDi -89:stäni imusarjan alta jonkin anturin johon menee johtonippu ja näyttäisi olevan jollakin "päällä" olevalla n. 10 -13 mmm pultilla kiinnitetty sinne imusarjan alle...
Onko tuo sitten se nakutusanturi?
9000 Bosch-nakutustunnistin 2,0i 87--93 ja 2,0Turbo 87--91 48-8394 52.90 ???
Vihje: Bosch-nakutustunnistin on B202-moottoreihin 87--. . 48-8394 52.90 ???
* Siinähän puhutaan myöskin ruiskusta ja turbosta?
Minä ainakin löysin ainakin omasta CDi -89:stäni imusarjan alta jonkin anturin johon menee johtonippu ja näyttäisi olevan jollakin "päällä" olevalla n. 10 -13 mmm pultilla kiinnitetty sinne imusarjan alle...
Onko tuo sitten se nakutusanturi?
Höpöhöpö, nakuanturi on ruiskuissakin jos ovat EZK-sytkällä, mitä M89 taatusti on..Tri-Lo kirjoitti:Nakutustunnistin löytyy vain turbomallista.
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Aero Cabriolet M01
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
omasta entisestä -90 2.0i tonnarista löyty nakutustunnistin (viallisenakin sellainen hetken oli kiinni kun meni rikki). Ja turboa todellakaan ei ollut
Tunnistin löytyy about puolen välin tienoilta lohkon takaa (eli palopellin puolelta). Muistaakseni.
Oireina mulla oli et 3000rpm jälkeen sytty check engine ja voimattomuus iski. Luultiin immi viaksi yms mut tuo nakuanturi oli syypää silloin
Kiitokset ecopowerille vian löytämisestä vieläkin 

Tunnistin löytyy about puolen välin tienoilta lohkon takaa (eli palopellin puolelta). Muistaakseni.
Oireina mulla oli et 3000rpm jälkeen sytty check engine ja voimattomuus iski. Luultiin immi viaksi yms mut tuo nakuanturi oli syypää silloin

Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla 

Nakuanturi löytyi (-:
KIITOS KAIKILLE VASTAUKSISTA!
Eli on siis ollut saman ongelman kanssa taistelevia.....
Nakuanturi tosiaan löytyi imusarjan alta mukavan ahtaasta paikasta.
Ja oireina tosiaan minunkin -89 CD:ssä CE-valo vilkutteli 3000 kierroksen jälkeen, hieman liittimiä putsailemalla (IMM:n, sytkäpäätteen ja myöskin ennen kaikkea tuon nakuanturin lattaliittimien + CRC-käsittely) CE-valon vilkunnat loppui ja kärsii antaa taas kierroksia. Myös tehopuoli tuli takaisin (((-:
PS. Varmuudeksi tilasin kuitenkin Motonetistä sen NAKUANTURIN, eli wanha menee oitis vaihtoon mikäli taas alkaa CE-valoa vilkuttelemaan 3000 kierroksen jälkeen....
aluksi oli tuo 4 x CE-valon flashejä (mutta välillä myös 3x sen jälkeen kun olin vaihtanut ruiskun lämpöanturin, kaasuläpän asentotunnistimen jne.)
Eli on siis ollut saman ongelman kanssa taistelevia.....
Nakuanturi tosiaan löytyi imusarjan alta mukavan ahtaasta paikasta.
Ja oireina tosiaan minunkin -89 CD:ssä CE-valo vilkutteli 3000 kierroksen jälkeen, hieman liittimiä putsailemalla (IMM:n, sytkäpäätteen ja myöskin ennen kaikkea tuon nakuanturin lattaliittimien + CRC-käsittely) CE-valon vilkunnat loppui ja kärsii antaa taas kierroksia. Myös tehopuoli tuli takaisin (((-:
PS. Varmuudeksi tilasin kuitenkin Motonetistä sen NAKUANTURIN, eli wanha menee oitis vaihtoon mikäli taas alkaa CE-valoa vilkuttelemaan 3000 kierroksen jälkeen....
aluksi oli tuo 4 x CE-valon flashejä (mutta välillä myös 3x sen jälkeen kun olin vaihtanut ruiskun lämpöanturin, kaasuläpän asentotunnistimen jne.)