Antennikaapelin pituus?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
tevisu
"Hölösuu"

Antennikaapelin pituus?

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Haulla en löytänyt....

Pitäisi tonttuun laittaa uusi kaapeli antennilta radiolle. Nykyisessä piiskassa on 20 cm piuha liittimellä. Järkevin reitti tuosta eteenpäin keskikonsoliin on kysymysmerkki?

Käykö tämä Bilteman malli:
ANTENNIN JATKOJOHTO

Koaksiaalikaapeli, mukana kondensaattori. Vakioantennijohdon jatkoksi. Impedanssi 75 ohmia. Pituus 4 m.

Tuotenro
311091

4,95 €

...vai onko liian lyhyt?
Mitä merkitystä tuolla kondensaattorilla on?

Onhan vaihtoehtona ostaa 75 ohm koksia ja irtopäät itse laittaen...
jpjk
"Viggen"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jpjk »

Mulla muistaakseni 5m kaiutinpiuhat meinas tehdä tiukkaa. Onhan sieltä kylkiä pitkin lähes 4m matka ja siitä vielä kaikki mutkat mitä pitää tehdä. Ottaisin ite 6m, jottei tarvii hirveästi oikoa mistään. Paras tapa on vetää piuha vasemmalta lattialistan alle oven juureen. Sinne mahtuu vaikka minkälainen laku väliin.

Lattialistan irroituksesta vähäsen: lattialistan kiinnitysruuvit näkyvät helposti kojelaudan alapuolella, B-tolpan kohdalla olevassa liitoksessa sekä takapenkin alla. Lisäksi listassa olevan SAAB-muoviläpyskän alla on ruuvit. Sen joudut kankeamaan rukarilla irti ja sitten ruuvit pois. Itse en tuota tajunnu ja tuli väänettyä metallit solmuun =) Lista lähtee todella kevyesti irti sen jälkeen, kun kaikki ruuvit ovat irti.
900 Lux T16 -84
900 Finlandia -82
tevisu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Kiitos ja kumarrus.
Vastaa Viestiin