Aero saapui pihaan...onnellisen omistajan tyhmiä kysymyksiä
Aero saapui pihaan...onnellisen omistajan tyhmiä kysymyksiä
Elikkäs ostin 9000 Aeron vuosimallia 93 väriltään musta ja saksasta uitettu joskus.Kaupat tein noin kaksi viikkoa sitten...autossa on 3" putkisto,uus turbo ja lastu Steg.3..eli tehoa pitäs olla 270hv
-Huolto-ohjelma uupuu tai löytyy kyllä kirjoista mutta saksaksi olisi mukava tietää mitä pitäs tehä millonkin ja onko tehty...autolla ajettu 184tkm tällä hetkellä.Löytyykö netistä vai saako saabilta tilattua?
mielessä oli vaikka mitä muuta kysyttävääkin mutta hausta tuntuu löytyvän niin paljon että selaillaan niitä läpi vielä...ja kysytään sitte lisää..
-Huolto-ohjelma uupuu tai löytyy kyllä kirjoista mutta saksaksi olisi mukava tietää mitä pitäs tehä millonkin ja onko tehty...autolla ajettu 184tkm tällä hetkellä.Löytyykö netistä vai saako saabilta tilattua?
mielessä oli vaikka mitä muuta kysyttävääkin mutta hausta tuntuu löytyvän niin paljon että selaillaan niitä läpi vielä...ja kysytään sitte lisää..
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Uusavuttomille rautalankaohjeet :ng900aero kirjoitti:Mihinkäs sähköpostiosoitteeseen kannattaisi postia lähetellä manuskojen toivossa?
Joko http://www.saab.fi ja sieltä "ota yhteyttä",
tai suora meiliosoite GM Finlandin asiakaspalveluun:
gmfinlandoy@gm-customercare.com
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
V.J.S kirjoitti:Uusavuttomille rautalankaohjeet :ng900aero kirjoitti:Mihinkäs sähköpostiosoitteeseen kannattaisi postia lähetellä manuskojen toivossa?
Joko http://www.saab.fi ja sieltä "ota yhteyttä",
tai suora meiliosoite GM Finlandin asiakaspalveluun:
gmfinlandoy@gm-customercare.com
Tai soitto 09-615881/ Dig Grönroos ( mukava mies !!! )
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Jos remppaat kunnolla (siis plaanauksen lisäksi myös venttiilien hionta + venavarren kumit + mahdollisesti ketjupyörien uusiminen), niin pelkkien kansitöiden hinta jää koneistamolla luultavasti neljään-viiteen sataan. Tähän sitten huoltamon tekemä irroitus- ja asennustyö, niin puhutaan varmasti lähemmäs 800 eurosta.
Soita hovikorjaajallesi ja kysy tarkempi arvio.
Soita hovikorjaajallesi ja kysy tarkempi arvio.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Ja samalla kertaa tasapainotus ketjut pois...
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
täytyy ruveta itte vaan repii kantta irti,600e oli vähintään pelkkä korjaamon liksa +päälle muut tarvittavat koneistukset jne..onneksi plaanus ainakin hoituu suhteilla...tai pystyn tekee itsekin (koneistaja olen koulutukseltani)
kuhan nyt saa kannen irti eka niin eiköhän se siitä lähe liikenteen tiädä vaikka käyttäs eräällä virimiehellä vähän kanavien avarruksessa.....noh kirjottelen tänne lisää kysymyksiä kun niitä tulee ellei hausta löydy tarpeellisia tietoja
kuhan nyt saa kannen irti eka niin eiköhän se siitä lähe liikenteen tiädä vaikka käyttäs eräällä virimiehellä vähän kanavien avarruksessa.....noh kirjottelen tänne lisää kysymyksiä kun niitä tulee ellei hausta löydy tarpeellisia tietoja
Eli sun oireet on:Xedo kirjoitti:vesisade pilaa tänkin homman taas ettei pääse alottaa ja talli täynnä veljen romuja...tuli mieleen kysymys että voiko kansipahvi vaikuttaa ahtoihin merkittävästi ku tuntui välillä olevan hieman kadoksissa ennen kun kansipahvi meni??
-savuttaa
-nestettä häviää
-ja ahdotki hukassa.
Vaihtoehtona kansipahvin menolle tulee mieleen että ahdin on porsinut ja kunnolla. Mitsun kuositus maksaa ~450e joten halvempaa kun kannen korjaus. toki pahimmassa tapauksessa on menny molemmat