Tere
Meinas silimät pullistua kun katoin moniurahihnaa.. vajaa 10000 sitten vaihdettu ja jo nyt yhestä kohtaa reuna sökö.. 2.3i:ssä
en vaihtanut rullia viimeksi..
Mikähän olisi voinut aiheuttaa että noin nopsaa hihna rikki,,??
jottei oo taas kohta uudestaan rikki
onko muilla ollut vastaavia kokemuksia..
kiitti vinkeistä..
moniurahihna
Isäukon autosa oli täysin paskana se kiristin systeemi. 2,3 sekin. Lisäksi rauta oli vääntynyt kun oli laitettu joku läpipultti siihen kiristinrullan pultiksi.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Tere
Minullakin on läpipultti .. millanen siinä pitäisi olla ??
ja todellakin kiristimen rullan tukiraudat olivat hieman vinossa..
vulkanointi.. hmm mites sen tarkistaa.. kirkkaat pinnat pyörässä oli.
No kokeillaan saabin hihnaa jos kestäis vähän kauemmin ja pitää tarkkailla hihnaa jos se alkaa taas kulumaan toisesta reunasta.
Minullakin on läpipultti .. millanen siinä pitäisi olla ??
ja todellakin kiristimen rullan tukiraudat olivat hieman vinossa..
vulkanointi.. hmm mites sen tarkistaa.. kirkkaat pinnat pyörässä oli.
No kokeillaan saabin hihnaa jos kestäis vähän kauemmin ja pitää tarkkailla hihnaa jos se alkaa taas kulumaan toisesta reunasta.