Saab 9000CS

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
ryhaki-3
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: La Elo 19, 2006 16:37
Paikkakunta: Jämsä

Saab 9000CS

Viesti Kirjoittaja ryhaki-3 »

Olisko jollain tietoo,ajoin autollani töihin ja töistä päästessäni auto ei lähtenyt käyntiin,kaveri veikkas bensapumppu rikki,korjaaja poisti happitunnistimen,nyt pelaa,mutta onko haittaa,jos kyseistä tunnistinta ole?
Onko tietoo mistä saisin etusumuvalon,repsikan puoleisen?
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5266
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Ei tartte kertoa vuosimallia, moottoria, eikä varsinkaan ruiskusysteemiä, olemmehan selvännäkijöitä kaikki.

Mitä sumuvaloon tulee, niin myynti-ilmoituksiahan ei kannata seurata, eikä missään nimessä jättää omaa ostoilmoitusta.

-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

No jos cs on niin katti vehje eli se lambdan poisotto on melko varmasti katin täystuho. Melkonen "korjaaja".
ajakaa
"Ruisku"
Viestit: 134
Liittynyt: La Kesä 28, 2003 14:11
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja ajakaa »

Toivon että jos tuore saabisti kyselee ensimmäistä kertaa foorumiltamme neuvoja, voisi vastausten sävy olla pikemminkin asiallisen kannustava kuin ivallinen/sarkastinen...

Itsekin tyhmiä kyselleenä ja vielä tyhmempiä vastailleena, olen huomannut, että asiatyyli puree parhaiten kumpaankin suuntaan.

T:ilman sarvia ja hampaita
#1546 :)
Viimeksi muokannut ajakaa, La Elo 19, 2006 19:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"SaabAna"
pevi
"Hölösuu"
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2003 16:11
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja pevi »

Olisikohan niin, että olisi tullut väärinkäsitys ja autosta ohitettiin jotain muuta kuin lambda-anturi. Kyllä luulisi katti auton tosiaan menevän "limp-home" tilaan ja seurauksena todella epätasainen käynti jne.

Minulta sitten löytyisi se sumarikin, 45 euroa :wink:

Yhteyttä voi ottaa sitten tarvittaessa YV:nä.
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
iita
"Aero"
Viestit: 402
Liittynyt: Ma Maalis 07, 2005 19:25
Paikkakunta: lapinlahti

Viesti Kirjoittaja iita »

ajakaa kirjoitti:Toivon että jos tuore saabisti kyselee ensimmäistä kertaa foorumiltamme neuvoja, voisi vastausten sävy olla pikemminkin asiallisen kannustava kuin ivallinen/sarkastinen...

Itsekin tyhmiä kyselleenä ja vielä tyhmempiä vastailleena, olen huomannut, että asiatyyli puree parhaiten kumpaankin suuntaan.

T:ilman sarvia ja hampaita
#1546 :)
tuo oli asiaa,täällä tunnutaan heti näytettävän kaapin paikan nykyään uusille jannuille :roll:
saattaa vielä säikäyttää :oops:
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5266
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Joo, anteeksi vihamielinen sävy, unohtui irviöt ja hymiöt viestistä, oli tarkoitus laittaa huumorismielinen ironiaa läpipaistava viesti. :)

-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
ajakaa
"Ruisku"
Viestit: 134
Liittynyt: La Kesä 28, 2003 14:11
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja ajakaa »

tää menee jo off-topiciksi, mutta tosiaan joskus viestin sävyn ilmituominen on aika vaikeaa, jopa hymiöiden kanssa. Siksi ainakin uusien saabistien kanssa viestitellessä on kai hyvä olla vähän varovainen, kun vielä ihmettelevät että mikäs tämä tällainen foorumi on.

Olen itsekin joutunut muutaman kerran väärinymmärretyksi, kun en ole saanut viestiäni tarpeeksi selväksi. Siksi olen huomannut tuon asiatyylin yleensä helpoimmaksi tavaksi keskustella ainakin vieraiden ihmisten kanssa.

Siellä toisessa päässähän voi olla tällainen huumorintajuton pälli, kuin minä
:wink: -ironiaa, heh.
"SaabAna"
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5266
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

ajakaa kirjoitti:tää menee jo off-topiciksi, mutta tosiaan joskus viestin sävyn ilmituominen on aika vaikeaa, jopa hymiöiden kanssa. Siksi ainakin uusien saabistien kanssa viestitellessä on kai hyvä olla vähän varovainen, kun vielä ihmettelevät että mikäs tämä tällainen foorumi on.

Olen itsekin joutunut muutaman kerran väärinymmärretyksi, kun en ole saanut viestiäni tarpeeksi selväksi. Siksi olen huomannut tuon asiatyylin yleensä helpoimmaksi tavaksi keskustella ainakin vieraiden ihmisten kanssa.

Siellä toisessa päässähän voi olla tällainen huumorintajuton pälli, kuin minä
:wink: -ironiaa, heh.
Sepä se, joskus vaan ei malta olla "kouluttamatta" märkäkorvia. :)

-Sami

ps. se foorumilla kestäköön, ken foorumille rekisteröityy. :D
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo

Viesti Kirjoittaja Ahtopaine »

Njoo kyllähän tuossa oli ehkä vähän hyökkäävä sävy, mutta asia siinä oli kyllä kohdillaan. En herneitä olis vetäny, jos itte olisin tuollaisen viestin saanu vastaavaan kysymykseeni... vaan olisin tottakai ymmärtänyt oman viestini puutteellisuuden kaikessa monipuolisuudessaan, pyytänyt nöyrästi ymmärtämystä sekä anteeksiantoa vaivaiselle keltanokkaselle Saabistin alulle, luvannu pyhästi parantaa tapani jatkossa ja listannu auton speksit vaikka rekisteriotteesta messiin. Tämä kaikki kieli poskesa tiätty. :)

Herneet lienee joillakin herkemmässä.... kai niitä herkkiä Saabistimiehiäkin vielä löytyy, ja jotta kyseisten immeisten tuntehia ei pahoitettaisi edes vahingossa, niin tulisi jokaisen tästä lähin jatkaa kuivalla mutta tiukan vakavasävyisellä asialinjalla.

STT:n uutistoimisto kuittaa... :P
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Vastaa Viestiin