Entä itse ABS? Toimiiko ollenkaan, vai jotenkin kummallisesti? Jos tekee jotain kummallisuuksia, niin kokeile "buutata kone", eli akun miinusnapa irti puoleksi tunniksi, niin nollaa kaikki sähköhörpöttimet.
Tai käytä hakua, jonka selaamisen jälkeen varmaan palaat riville 1.
Tänään oli autoni lähimmässä merkkihuollossa ei auttanu merkkihuoltokaan (ei voi kun nauraa)
totesivat etteivät voi katsoa abs jarruja kun heidän vehkeet ei nää jarruista mitään....
Ja jouduin viel neuvoa mistä pistoke löytyy (taas)
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Omassa satkussa ABS oikuttelee kanssa välillä. Vika korjaantuu ainaski
mulla kun irrottaa pumpun johdon ja putsaa liittimen. Kontakti sperytä olen käyttänyt siihen. Ja auto kävi leimalla viime perjantaina ja torstaina
juuri jouduin putsaamaan kun ABS valo palo. Eikä jarruista jäänyt kiinni
vaan alapallosta
Kyllä immeinen on laiska,menin katsastukseen kun se valo oli viikon pimeenä, en tehny mitään. No tietty se sytty katsastuksessa,äijä lupas kattoo sen ilman maksua uuvestaa mutta leima jäi saamatta.
Nyt se on otettava työn alle, sillä kuukausi on armon aikaa,"ei mitään tehä muuten ennen kun on ase ohimolla".
No kehut tuli muuten on kuulemma huippu massat pohjassa ja päästöt nolla??,iskarit rosentin sisällä.
patu kirjoitti:Tänään oli autoni lähimmässä merkkihuollossa ei auttanu merkkihuoltokaan (ei voi kun nauraa)
totesivat etteivät voi katsoa abs jarruja kun heidän vehkeet ei nää jarruista mitään....
Ja jouduin viel neuvoa mistä pistoke löytyy (taas)
Mikäs merkkihuolto se tollainen oikein on.
Käsittääkseni valtuutetusta huollosta pitäisi löytyä kamppeet ainakin vikakoodien lukemiseen, jos nyt tietotaitoa vian korjaamiseen löydy, niin se ei maailmaa toki kaada.