
9000 aero ulkomailta
9000 aero ulkomailta

Re: 9000 aero ulkomailta
Mulla meni 2.3t -94 CSE:tä veroo se ~3500e. Tosta luultavasti menee enemmän, arvaus olis että <4500e. Toki auttaa jos saat sen tullattua tavallisena 2.3T CS:nä. Eli sitä Aero sanaa ei tullille kannata toitottaa.turbotero kirjoitti:Onkohan kellään minkäänlaista käsitystä mitä mahtaisi olla tuollaisen 9000 cs aeron vm 95 verot? olis sellainen tuossa kiikarissa. Ajettu maltilliset 160 000km ja olis kaikilla mausteilla, pyynti kohtuulliset 6500 ekee.
Noita ton ikäsiä aeroja ei ihan joka kulmalla tuu vastaan, joten kyllä tuntus kannattavalta ostokselta..Onko vielä musta..

joo on niitä katseltu

Oho, onko köyhää meinattu pissiä silmään?
Ihan tosissas meinaat niin
kuis sit nuo tehot kun näkyy olevan siinä piirun yli pari sataa hummaa.

Suora lainaus USA:laisesta lehdistötiedotteesta vuodelta -93:
"The Saab 9000 Aero is also available with an automatic transmission. When so specified, the 9000 Aero is powered by the Swedish automaker's 200 Hp (222 ft.-lbs. torque) turbocharged 2.3-liter engine."
http://webpages.charter.net/ralimi/aero ... ase_1.html
Ja tässä yksi semmoinen automaatti:
http://www.mobile.de/SIDNCXHuQU.G-RUoeE ... 3435&top=4&
"The Saab 9000 Aero is also available with an automatic transmission. When so specified, the 9000 Aero is powered by the Swedish automaker's 200 Hp (222 ft.-lbs. torque) turbocharged 2.3-liter engine."
http://webpages.charter.net/ralimi/aero ... ase_1.html
Ja tässä yksi semmoinen automaatti:
http://www.mobile.de/SIDNCXHuQU.G-RUoeE ... 3435&top=4&
9-3 SC Aero 2.8TS XWD -08
9000 Aero -97
9000 Aero -97
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Re: 9000 aero ulkomailta
Kyllä sanoisin, että verot tulee olemaan varmasti yli 4500 €. Realistisena voisi pitää arvoa 5000€ - 6200€. Ainakin laskemalla samalla ohjelmalla mitä tulli käyttää saatiin veroksi (10/-95) ~6000€. Eri asia on, jos auton saa verotettua normaalina 2.3T CSE:nä, niin vero lienee viitisen tonnia tai hieman alle. Myös rekisteröintikuukausi vaikuttaa melko paljon, eli onko kysessä alku vai loppuvuoden auto. Ero lienee siinäkin yli 500€.JouniCSE kirjoitti:Mulla meni 2.3t -94 CSE:tä veroo se ~3500e. Tosta luultavasti menee enemmän, arvaus olis että <4500e. Toki auttaa jos saat sen tullattua tavallisena 2.3T CS:nä. Eli sitä Aero sanaa ei tullille kannata toitottaa.turbotero kirjoitti:Onkohan kellään minkäänlaista käsitystä mitä mahtaisi olla tuollaisen 9000 cs aeron vm 95 verot? olis sellainen tuossa kiikarissa. Ajettu maltilliset 160 000km ja olis kaikilla mausteilla, pyynti kohtuulliset 6500 ekee.
Noita ton ikäsiä aeroja ei ihan joka kulmalla tuu vastaan, joten kyllä tuntus kannattavalta ostokselta..Onko vielä musta..
Hinta 6500€ Aerolle on tosi edullinen, sillä yleinen hintataso mallista -95 kilometreillä ~150tkm on Ruotsissa ja Saksassa noin 8000-10000€.
Autoja on kunnoltaan sitten moneen lähtöön ja herkkuja harvassa, ainakin suht. sopivaan hintaan. Ei muuta kuin onnea Aeron etsintään, omaani metsästin lähes vuoden.
Saab 9-3 Aero Cabriolet 2008 https://www.nettiauto.com/saab/9-3/9679108
Kuuppa -72 odottaa entisöintiä
Kuuppa -72 odottaa entisöintiä
Menee ehkä hiukan asian viereen, mutta kerrompa kuitenkin. Täällä tai jossain muulla foorumilla mainostettiin sivustoa/palvelua automaa.com jossa voisi täyttää kaavakkeen ihanne autostaan he sitten etsivät saksasta sellaisen tuonnin kannalta järkevään hintaan.
Täytin lomakkeen 9000 CS AERO/2,3T CSE saabista. Soittivat pari päivää tämän jälkeen ja sovitiin että etsivät kyseistä peliä. Noin kahden viikon kuluttua pari päivää sitten sain sähköpostiini ilmoituksen että auto on löytynyt ja linkki myyjä liikkeen ilmoitukseen oli mukana.
Linkin takana oli myynnissä Saab 9000 CSE 2,0T ainakin otsikon mukaan. Hintaa tai vuosimallia en muista. Merkille panin sen että auton sisältä otetuissa kuvissa ei mittaristossa ole ahtomittaria joka kaikissa "kovissa" turboissa käsittääkseni on.
Jos myyjäkään ei tiedä mitä on myymässä niin en taatusti uskalla ostaa autoa saksasta pelkästään epäselvän nettikuvan perusteella. Jäi hiukan huonomaku koko "palvelusta".
Täytin lomakkeen 9000 CS AERO/2,3T CSE saabista. Soittivat pari päivää tämän jälkeen ja sovitiin että etsivät kyseistä peliä. Noin kahden viikon kuluttua pari päivää sitten sain sähköpostiini ilmoituksen että auto on löytynyt ja linkki myyjä liikkeen ilmoitukseen oli mukana.
Linkin takana oli myynnissä Saab 9000 CSE 2,0T ainakin otsikon mukaan. Hintaa tai vuosimallia en muista. Merkille panin sen että auton sisältä otetuissa kuvissa ei mittaristossa ole ahtomittaria joka kaikissa "kovissa" turboissa käsittääkseni on.
Jos myyjäkään ei tiedä mitä on myymässä niin en taatusti uskalla ostaa autoa saksasta pelkästään epäselvän nettikuvan perusteella. Jäi hiukan huonomaku koko "palvelusta".
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Aikoinani (vuoden 2003 alussa) laittelin myös yhteen tuommoiseen Munkkan mainitsemaan palveluun (nimeä nyt en enää muista) tiedon, että 2.3T tai t olisi hakusessa. Vielä odottelen yhteydenottoa, alla on täysin omin voimin bongattu -92 CS 2.3T, jonka hain vajaa vuosi sitten omin nokkineni...
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84