Ihme ääni, kuulosuojaimia kaivataan
Ihme ääni, kuulosuojaimia kaivataan
Vekkulit äänet jatkuvat...
kesän aikana on vaihdettu etupyörien laakerit ja vetoakseleiden päät.
Auto alkoi joitain viikkoja sitten pitää outoa, voimakasta jyrinää ja vauhdin hiljetessä kah-kah-kah-ääntä.
Ajattelin että jo aikoja sitten vaihtotuomion saaneet etujarrulevyt ja palat olivat tulleet tiensä päähän. Tänään ne vaihdettiin.
Sama neljän-viidenkympin vaiheilla alkava ja voimistuva jyrinä/ulina jatkuu. Oikealle kääntyessä olen vielä kuulevinani klonk-klonk-äänen.
Voiko laakeri tai vetarin pää (halvin tarvikeosa) levitä parissa kuukaudessa? Vai mistä vikaa hakemaan??
Kohta menee hermot ja kuulo, auttakee....
Saab 9000, 2,3 CS, -92, automaatti.
kesän aikana on vaihdettu etupyörien laakerit ja vetoakseleiden päät.
Auto alkoi joitain viikkoja sitten pitää outoa, voimakasta jyrinää ja vauhdin hiljetessä kah-kah-kah-ääntä.
Ajattelin että jo aikoja sitten vaihtotuomion saaneet etujarrulevyt ja palat olivat tulleet tiensä päähän. Tänään ne vaihdettiin.
Sama neljän-viidenkympin vaiheilla alkava ja voimistuva jyrinä/ulina jatkuu. Oikealle kääntyessä olen vielä kuulevinani klonk-klonk-äänen.
Voiko laakeri tai vetarin pää (halvin tarvikeosa) levitä parissa kuukaudessa? Vai mistä vikaa hakemaan??
Kohta menee hermot ja kuulo, auttakee....
Saab 9000, 2,3 CS, -92, automaatti.
Viimeksi muokannut east, To Loka 05, 2006 15:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yhden miehen luottopaja. Mitä sanon pajalla maanantaina kun alamme ihmetellä asiaa. Auttaako jos nosturilla käytetään autoa korvat höröllään?
Jos joku kertoo miten infernaalinen möykkä loppuu (paitsi järveen työntämällä) niin paluupostissa tulle puolikas Jaloviinaa. Eikä virtuaalisena vaan postissa.
Nimimerkki matkoille viikon päästä...
Jos joku kertoo miten infernaalinen möykkä loppuu (paitsi järveen työntämällä) niin paluupostissa tulle puolikas Jaloviinaa. Eikä virtuaalisena vaan postissa.
Nimimerkki matkoille viikon päästä...
Väännelkää auton ollessa nosturilla kaikki mahdolliset välyspaikat vaikka rengasraudalla ja sitten vielä niin että auto lepää osittain painollaan, kaikki välykset eivät tunnu pyörien ollessa ilmassa.
Kun tuo kuullostaa niin laakerilta, näin virtuaalisesti, mutta ei se noin nopeasti huonoksi mene, jos ei sitten ole käytetty asennuksessa silmitöntä väkivaltaa.
LISÄYS: Onko napamutterit varmasti kireällä?
Kun tuo kuullostaa niin laakerilta, näin virtuaalisesti, mutta ei se noin nopeasti huonoksi mene, jos ei sitten ole käytetty asennuksessa silmitöntä väkivaltaa.
LISÄYS: Onko napamutterit varmasti kireällä?
On tuollaisiakin nähty mut aika harvoin, että laakeri menee heti rikkiKun tuo kuullostaa niin laakerilta, näin virtuaalisesti, mutta ei se noin nopeasti huonoksi mene, jos ei sitten ole käytetty asennuksessa silmitöntä väkivaltaa
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Täristääkö se tuntuvasti ajettaessa? Jos unohdetaan laakerit ja vetarit niin lähinnä tulisi mieleen väliakselin tukilaakeri...
Itsellä se on jo väljä, ja täristelee välillä, ja varsinkin oikealle kääntäessä ja kaasuttaessa se joskus ääntelee, mutta ei jatkuvasti.
Hmm, vaikea kuvailla ääntä näin netissä, mutta kuullostaa siltä kuin apparin lokarissa olisi pieni kiihtynyt pöllö![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Itsellä se on jo väljä, ja täristelee välillä, ja varsinkin oikealle kääntäessä ja kaasuttaessa se joskus ääntelee, mutta ei jatkuvasti.
Hmm, vaikea kuvailla ääntä näin netissä, mutta kuullostaa siltä kuin apparin lokarissa olisi pieni kiihtynyt pöllö
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Joo ei ole helppoa kuvailla ääntä kun ei ole kirjailija
Se tukilaakeri on apparin puolella siinä kohdin missä on sisempi vetonivel, ja siitä jatkuu akseli vielä kuskinpuolta kohti laatikkoon. Asetelma on kait tuettu apurunkoon, ja näköjään sen irroitus on Ainakin Alfamerin oppaan mukaan aika iso homma.
No kaikkihan on suhteellista... Kun saatte auton nosturilla ylös niin siinähän se näkyy ja on helposti ravisteltavissa.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Se tukilaakeri on apparin puolella siinä kohdin missä on sisempi vetonivel, ja siitä jatkuu akseli vielä kuskinpuolta kohti laatikkoon. Asetelma on kait tuettu apurunkoon, ja näköjään sen irroitus on Ainakin Alfamerin oppaan mukaan aika iso homma.
No kaikkihan on suhteellista... Kun saatte auton nosturilla ylös niin siinähän se näkyy ja on helposti ravisteltavissa.