Turbon sopettaminen
Turbon sopettaminen
Mites tuon automaatti saabin turbon sopeuttaminen käy kun toi jarrulla kuormittaminen lopettaa kaasun reakoimisen.Peräkyrryynkö kivikuorma ja vastamäkeen.Ahdot nousee nyt tonne keltaselle 3/4 ei lähellekkään punaisen rajaa.Auto on 91 147kw koneella.
Mietin tässä juuri samaa, akku on ollut yön irti ja latauksessa, autona myös 147Kw. Muistelisin että ohjeissa puhutaan ylämäkeen kiihdyttämisestä, mutta hitto, eihän tässä ole mäkiä mailla eikä halmeilla... kirjoittelen nimittäin tällä hetkellä hyvin tasaisessa maastossa.
Entäs pohjanmaalla, pystyvätkö he sopeuttamaan Saabejaan ollenkaan?

Entäs pohjanmaalla, pystyvätkö he sopeuttamaan Saabejaan ollenkaan?


Ainakin omaa tomaattia olen koittanut kiihdytellä niin että ei hyppäis kickdownille vaan niin että max ahdot on kokoajan ja mahollisimman iso vaihde.Minuteman kirjoitti:Niin nyt ainakin omassa tapauksessa on kyseessä automaatti, olisiko hyväksi kikkailla vedätyksessä niin ettei polje kickdownille asti, vai poljenko niinkuin isäntä vähämielistä piikaa?
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135