takalasin pissapoika ?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
morc
"Ruisku"
Viestit: 148
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 09:20
Paikkakunta: Kerava

takalasin pissapoika ?

Viesti Kirjoittaja morc »

moro

Mitä kautta kulkee takalasille pissapojan letku?

Ongelmana on se että ei tule vettä takalasille, napista painamalla pissapojan moottori käy mutta ei tule vettä takalasille.

Liittyen varmaan samaan ongelmaan on se että vuotaa vissiin lampunpesimien takaisku kun täytön jälkeen säiliö vajaantuu jonkun ajan päästä (päivän - kahden) siihen asti että valo syttyy mutta vettä kuitenkin riitää vielä eli ei mene kokonaan tyhjäksi.
9000 CSE 2.3T A -96
#2344
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5266
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Re: takalasin pissapoika ?

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

morc kirjoitti:moro

Mitä kautta kulkee takalasille pissapojan letku?

Ongelmana on se että ei tule vettä takalasille, napista painamalla pissapojan moottori käy mutta ei tule vettä takalasille.

Liittyen varmaan samaan ongelmaan on se että vuotaa vissiin lampunpesimien takaisku kun täytön jälkeen säiliö vajaantuu jonkun ajan päästä (päivän - kahden) siihen asti että valo syttyy mutta vettä kuitenkin riitää vielä eli ei mene kokonaan tyhjäksi.
Mun tonnarista valui nesteet kentälle heti täyttämisen jälkeen, eikä lasille asti riittänyt kuin ruilauksen. Epäilin joko paskana olevaa takaiskua tai sitten haljennutta säiliötä tms.
Kävin ostamassa uuden takaiskuventtiilin valmiiks ja rupesin tutkailemaan tilannetta. Sisälokari irti ja syyllinen löytyi heti. Etulasin pesurien letku oli kokonaan irti ja takalasille menevä letku lähes irti.
Olivat todella herkästi kiinni, joten putsasin vain letkut ja liittimet hyväksi, letkut takaisin liittimiin ja varmistus erkkarilla, toivottavasti pysyy.

-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
AnttiR
"Hirsch"
Viestit: 979
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2005 23:39
Paikkakunta: H:ki

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Kaikkea sitä oppii foorumia lukemalla. Takalasin pissapoikaa - en ollut huomannutkaan. Pakko oli mennä tarkastamaan ja olihan se siellä. Mitäköhän muuta mulla on jäänyt autostani huomaamatta. Tosin ollut mulla vajaa kaksi vuotta. :?: 8O :?:
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

AnttiR kirjoitti:Kaikkea sitä oppii foorumia lukemalla. Takalasin pissapoikaa - en ollut huomannutkaan. Pakko oli mennä tarkastamaan ja olihan se siellä. Mitäköhän muuta mulla on jäänyt autostani huomaamatta. Tosin ollut mulla vajaa kaksi vuotta. :?: 8O :?:
:lol: :lol:
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Vastaa Viestiin