Onnistuuko
Onnistuuko
9000 91 vuosimallin jakopään kotelon irroitus järkevästi ilman kannen irroitusta,helpottaisiko öljypohjan raotus.Ajattelin,että josko ilman kannentiivisteen vaurioitumista sais kotelon pois.365 tuhatta ajettu alkuperäiset ketjut.Vaiko jos öljypohjan kautta lyön tasap.ketjun pois pakeneeko kiristäjän mäntä niin paljon luistia päin ja kotelon seinään,että muljahtaa pois ja öljynpaineet karkaa.Jakoketjun saa kai vaihdettua yläkautta(niitattavamalli)eli uusi vanhan jatkeeksi ja sittenkö pyöritetään vai vetämällä ei taida tulla otta vissiin alahampaisiin tuon alaohjurin takia.Tietenki kiristäjä löysätään ja venttiilikoppa.Että semmosta ilta askaretta ajattelin.
Ota vain öljypohja pois, kiristäjän männän ei pitäisi päästä tulemaan ulos niin paljoa että paineet karkaisi, tai ainakaan omassani ei tullut.
Tietty jos meinaat tehdä jakopääremontin niin sitten koppa auki. Luulen että ohjurit on joa aika syvillä urilla noilla kilometreillä, eli epäilen ettei pelkkä ketjun vaihto hyödytä mitään.
Tietty jos meinaat tehdä jakopääremontin niin sitten koppa auki. Luulen että ohjurit on joa aika syvillä urilla noilla kilometreillä, eli epäilen ettei pelkkä ketjun vaihto hyödytä mitään.