Ratin irroitus (bagillinen)
Ratin irroitus (bagillinen)
Eli tuleeko ottaa jotain ihmeellistä huomioon kun irroittaa rattia. Auto on 9000CD -90 ja airbagilla varustettu ratti on siis kyseessä.
Suoraan ajettaessa ratti on hieman vinossa vasemmalle ja se on lievästi ärsyttävää niin pitäisi suoristaa se.
Suoraan ajettaessa ratti on hieman vinossa vasemmalle ja se on lievästi ärsyttävää niin pitäisi suoristaa se.
Se raidetangon päistä säätäminen kävi kyllä mielessä mutta ajattelin että olisi helpompaa vain kääntää rattia. Tai mistäs sen tietää jos ratti on ollut joskus vaikka irti ja laitettu väärässä asennossa takaisin? Katsotaan nyt. Pitää varmaan jossain välissä muutenkin käydä säädättämässä tuo aurauskulma. Ei vain ole nyt tällähetkellä yhtään ylimääräistä rahaa kun tuli auton remontti paljon odotettua kalliimmaksi. Olis saanu remontin hinnalla 2½ samanlaista autoa. 

Siis 2½ samanlaista viallista autoa? Sullapa onkin nyt yksi hyvä (tai ainakin parempi) ja rempattu!TeePee kirjoitti:Olis saanu remontin hinnalla 2½ samanlaista autoa.


Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Se airbägin irrotus ei ole ongelma tai edes vaarallista, kunhan noudattaa mitä edellä on sanottu.
Yllätys saattaa tulla siinä, että ratti on tautisen kiinni akselissa, eikä irtoa ilman asiallista ulosvetäjää. Todennäköisin syy, että ratti on vinossa on etupään osan vaihto ilman säätöä. Eli säädöt todennäköisesti pielessä, eikä ne kohdalleen tule pelkkää rattia säätämällä.
Yllätys saattaa tulla siinä, että ratti on tautisen kiinni akselissa, eikä irtoa ilman asiallista ulosvetäjää. Todennäköisin syy, että ratti on vinossa on etupään osan vaihto ilman säätöä. Eli säädöt todennäköisesti pielessä, eikä ne kohdalleen tule pelkkää rattia säätämällä.
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
-
- "Ruisku"
- Viestit: 103
- Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 21:13
Ilmeisesti renkaitten vaihto, toinen kuluneempi edessä niin heti puoltaa ja joutuu ohjaamaan vastaan.CDTA kirjoitti:No mikä sitten auttoi??AnttiR kirjoitti:Mulla kulki tonnari suoraan , kun ratti oli vinossa. Kulmat säädettiin ( ei auttanut ) ja renkaat vaihdettiin. Nyt kulkee sinne minne ratti osiottaa.