Nyt kun on tuo 9000 palasina tallilla sisemmän vetarin paikaltaan
pomppaamisen seurauksena olisi pari kysymystä..
Vetoakselin pituus: onko kellään akselia jonka viitsisi mitata tai
tietääkö kukaan minkä pituinen -86 turbon (vasen) vetoakseli on?
Vaihdelaatikon tukikumi: Näyttää taipuvan melkoisesti painon alla, onko
normaalia?
Jos jollakulla on arvauksia muista mahdollisista syistä vetarin
irtoamiselle, ne saa, ja pitää kertoa.
Se siis hyppäsi paikoiltaan ihan hitaassa vauhdissa, veto päällä,
ylämäkeen ja kuopan kohdalla.
Ps. kummastakohan mittarin neulan lievä pomppiminen johtuu (ei pompi
hitaassa vauhdissa vaan vain tietyissä nopeuksissa mm. 130 tienoilla),
vaijerista vai itse mittarista?
9000 sisempi vetonivel
9000 sisempi vetonivel
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
nivellys
Mulla on ainaki semmonen käsitys, että akselit on molemmin puolin samanpituiset.
Nivlelen ei normaalioloissa pitäisi päästä pois paikaltaan, alustan ja moottripaketin geometriat on silleen suunniteltu. Löysä laatikon kumi toki antaa lisää liiketilaa, mutta ei senkään vielä pitäisi päästää niveltä purkautumaan, samalla pitäisi moottorin tukikumien vielä antaa periksi ja koko paketin liikkua oikeallepäin, ja paljån.
Vetoakseli voi hyvinkin olla liian lyhyt, nimittäin ei olisi ensimmäinen viallinen akseli mitä saabista löytyy, on niitä puuttunut lukitusuria ja boorit on olleet liian lyhyitä ym.
Nyt kun olet purkanut sieltä sen akselin, niin vaihda samalla perään poskilaakeri ja stefa... ettei käy kuten allekirjoittanella.
Mittari on tiemmä jo -86:ssakin sähköinen, joten väpätys jossain tietyssä nopeudessa johtunee sähköisestä häiriöstä, laturi on ainakin tehokas häiritsijä, hapettuneet liitokset myös.
Nivlelen ei normaalioloissa pitäisi päästä pois paikaltaan, alustan ja moottripaketin geometriat on silleen suunniteltu. Löysä laatikon kumi toki antaa lisää liiketilaa, mutta ei senkään vielä pitäisi päästää niveltä purkautumaan, samalla pitäisi moottorin tukikumien vielä antaa periksi ja koko paketin liikkua oikeallepäin, ja paljån.
Vetoakseli voi hyvinkin olla liian lyhyt, nimittäin ei olisi ensimmäinen viallinen akseli mitä saabista löytyy, on niitä puuttunut lukitusuria ja boorit on olleet liian lyhyitä ym.
Nyt kun olet purkanut sieltä sen akselin, niin vaihda samalla perään poskilaakeri ja stefa... ettei käy kuten allekirjoittanella.
Mittari on tiemmä jo -86:ssakin sähköinen, joten väpätys jossain tietyssä nopeudessa johtunee sähköisestä häiriöstä, laturi on ainakin tehokas häiritsijä, hapettuneet liitokset myös.