Millainen kulutus tossaisessa sattuisi olemaan, ilmeisesti kaikki katoaa mitä tankkiin kaataa

Mihin tossa kannattaisi kiinnittää huomiota, ei oo kokemusta turboista saati automaateista

Veli tuli juuri Italiasta ja olisi toivonut että kaikilla italialaisilla olisi automaattivaihteet. Ensinnäki, kukaan ei osannu vaihdella niitä vaihteita ja toiseksi siinä ruuhkassa olisi huomattavasti ripeämpää ja miellyttävämpää ajella automaatilla. Suomessa tietysti toisin..Hitain Pohjois-Suomessa kirjoitti:Hyvä auto se on. Kulutus manuaalina pelkässä matka-ajossa 6,5l ja yhdistetty noin 8(yli tai ali). Pelkkä kaupunkiajo on sitten enemmän, tästä kulutuksesta on kuitenkin käyty useampi keskustelu joten käytä hakua.
Täytyy myöntää, että itse olen automaattivaihteiston harras vihaaja ja jos olisin Brunein sulttaani ostaisin kaikki automaatit ja pistäisin paaliin (tulipahan avauduttua.).
Eniten kiinnittäisin kuitenkin huomiota auton yleiseen kuntoon ja maalipintaan. Kuluvia osia käytettynä ostettuun joutuu vuoden sisään kuitenkin vaihtamaan enemmän tai vähemmän.
Tuo on luultavasti pienpaineinen, joten turbon olemassa oloa ei välttämättä edes huomaa paitsi jos se on rikki. Tehottomuuteen saa kuitenkin helposti apua hommaamalla virilastun.
Kaipa siellä kylmässä Pohjolassa manuaalikin kelpaa, kun saa ajella omassa rauhassaan. Joskus toki porotokka eksyy tielle, ja pitää vähän vaihdekeppiäkin siirrellä.Hitain Pohjois-Suomessa kirjoitti: Täytyy myöntää, että itse olen automaattivaihteiston harras vihaaja ja jos olisin Brunein sulttaani ostaisin kaikki automaatit ja pistäisin paaliin (tulipahan avauduttua.).
Riippuen rengastuksesta ja laatikkoversiosta 100 km/h kierroksetmikkoimp kirjoitti:mitä tommoses tomaatis on kierroksia sadan vauhdissa? ei taida yhtä harvat välitykset olla kuin manuaalissa...?
Mulla samat lukemat -94 Automaatti 2.3T mutta polkemalla ja oman mittarin mukaan.9000cst kirjoitti:Itsellä hörsii -98 2.0t Automaatti 14L kaupungissa, sekaajossa 12L ja matka-ajossa 9-10L
nämä kulutukset on sitten polkematta ja laskettu tankkauksista.